tazunio Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 siemka, jako, ze w sprawie SWAPow jestem jeszcze teoretykiem, a pod koniec tego roku chcialbym cos wlozyc do swojej e30, mam kilka pytan: 1. kolega Broder, kupujac e36M3 na dawce podsunal mi pomysl (chyba niechcacy ), na podobnego dawce dla mojej e30... i teraz - silnik wiekszy niz M52B28 raczej mi nie potrzebny, wiec kupujac takiego dawce z tym silnikiem (e36) jakie konkretne podzespoly bede potrzebowal (prosze wymienic jak najwiecej potrzebnych czesci, chcialbym wiedziec co nie moze byc uszkodzone, co musze zalatwic z innego modelu, itd), np. czy tylny most podejdzie itp.? 2. czy jesli kupilbym np.e39 z jakas V8 to czy czesci by podeszly, tak jak wyzej tylny most itp.? 3. mam namierzonego (ponoc) bdb Faceta w Poznaniu, ktory wykonuje takie uslugi... moze znacie kogos z Dolnegoslaska lub woj. Lubuskiego (im blizej Zawidowa/Zgorzelca tym lepiej -odchodza koszta transportu), zalezy mi na tzw. ekspertach, dobrze pod wzgledem estetycznym jak i mechanicznym wykonujacych swoja prace, koniecznie z doswiadczeniem podstawilbym takiemu fachmanowi dwa auta i facet by zrobil przekladke, potrzebnych elementow pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) jeśli ja miałbym robić swapa to chyba sam nic bym nie szukał, odstawiłbym e30 do fachowca i tyle, polecam PUZ-a widziałem jego prace , zrobił już wiele swapów, przygotowywał beemki do driftu i ma silniki i wszystko co potrzebne, kwestia ceny http://www.puz.com.pl/ rewelacja :D : http://www.puz.com.pl/index.php?zm=3&id_art=33&akcja=details Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Piotr a z kad jest ta firma??? ...za cholere nie moge tego znalezc na stronie :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 okolice Torunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 V8 w E30 jest 2x droższy niż M50/M52 i nie chodzi tu o części ale o robote rzucaj M52B28 a jak masz więcej kasy M54B30 i tak jak piotr mówi odstawić auto do jakiegoś fachowca i mieć spokój, polecam też Luk325 http://www.mgarage.pl/ Tarnobrzeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 poza tym V-ka jest sporo cięższa, a pzredział w e30 nie jest z gumy , nie widziałem V w E30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 od PUZ'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 rozumiem, ze facet robi cala robote na swoich czesciach, tzn. silnik+skrzynia+dyfer+budowa wydechu+prace zwiazane z wstawieniem , a cos o kosztach wiecie, czy pisac e-mail? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 koszty ustalane indywidualnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Moj kumpel spinal elektryke w e30 m52b28 dla goscia z syndykatu ale mial podstawione auto z wsadzonym juz piecem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 posle do nich wiadomosc zobaczymy co napisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zadzwon do chlopakow z dynosoftu : bylem unich ostatnio to tobia fiata 125p turbo na wyscigi http://www.tdituning.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) poza tym V-ka jest sporo cięższa, a pzredział w e30 nie jest z gumy , nie widziałem V w E30 Ja wiem czy tak sporo: M50/M50TU - Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg 299lbs M62/M62TU - V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-present. Alusil Engine block. Pre 98 engines were non-VANOS. 140kg 308lbs Między M50 a M62 tylko 4kg różnicy Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez adaho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Tomek takie rzeczy robi z Wrocławia. widziałem jego e30 i bardzo ładnie poskładane wszystko do kupy. Bardzo konkretny facet. jak coś wal pw dam nr zadzwonisz dogadasz się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja robiłem SWAP o PUZ'a i wszystko gitara!! Indywidualne podejście do klienta ale musisz uzbroić się w cierpliwośc bo ja zamiast 2 tyg pojechalem po 3 tygodniach i do tego potem musialem jeszce raz zostawić auto na tydzień na ew. poprawki żeby się auto ujeździło (nie znaczy to ze u Ciebie też tak będzie) Pamiętaj że PUZ robi auta dla Drift Sportu także jest zawalony robotą!!!! Kiedyś robił to dla pasji - teraz jego Żona mówi "Show me the money!!" W każdym razie jestem zadowolony z jego roboty bo żadnego druciarstwa nie robi - polecam!! Oczywiście wszystko ma na miejscu. Zostawiasz BMW a odbierasz Super BMW Kwestia tylko co chcesz wsadzić (R6, V8 ).....A On Ci to wsadzi i zrobi jak należy...... P.S. Rozumiem że sprzedaż E30 pięknej Cabrio odeszła w zapomnienie i robisz sobie zabaweczkę? Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Propos swapa , jaki wał podejdzie pod M50B25 do E30 coupe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Co do PUZa, widzialem E36 V8 z jego rak i wg mnie konkretna robota, bez zadnego drutu. Powiem tak jesl iza bardzo sie nie orientujesz w mechanice i ogolnei w gzrebaniu autem i ci sie nie chce dawaj do np. takiego PUZa. Jesli natomiast szybk ochloniesz wiedze, klucze nie leca ci z rak, lubisz majsterkowac i masz mazliwosci to rob sam. Ja w zimie bede sam kombinowal ze swapem V8 do e30, jesl ichcesz moge ci przyblizyc taki swap bo juz mam spore informacje na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.