TomeQ_22 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam . Panowie jaki olej do silnika 2.0i 12 zaworowy m20 z przebiegiem 28000 hmm doradzono mi mineralke 15 w40 ponieważ jest gęsty i no będzie uszczelniał a wiadomo troche silnik przepracował bo jak bym wlał olej lepszy tzn rzadszy to wymyło by mi cały nagar który się zebrał przez te wszystkie lata i by poprostu zaczęło wszystkie luzy jakie ma wyszły by. panowie co wy na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 tu na forum panowie polecaja Valvoline Max Life 10w40 i ja taki mam zamiar po wakacjach na wymiane wlać Ojciec wlał ten olej do Omegi B i jest duzo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 nie lej minerała, mam M20 teoretycznie na liczniku 320 000 wlałem półsyntetyka i jest OK , nic nie leje, wlej dobrego półsyntetyka - od wymiany ponad 4 000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 troche silnik przepracował bo jak bym wlał olej lepszy tzn rzadszy to wymyło by mi cały nagar który się zebrał przez te wszystkie lata Straszny stereotyp jesli chodzi o olej nie wierz w takie bajki Lej smiało półsyntetyk najlepiej Valvoline / Motul albo Liqui Moly i nie słuchaj sciemy ze minerał bedzie najlepszy bo jest gęsty :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 doradzono mi mineralke 15 w40 ponieważ jest gęsty i no będzie uszczelniał uwielbiam te bajki... :mrgreen: zmień mechanika lub niech kolega lepiej już ci nie doradza, uwierz mi źle to się skończy... na początek przykład: Mercedes 190D z 1984roku, którym jeździ mój Ojciec ma przejechane 750000km !!! śmiga na półsyntetyku, a auto do zadbanych rodzyneczków nie należy jeśli cieknie ci olej, lub samochód bierze olej to zmieniając olej (jak by nie patrząc: na gorszy) nie naprawisz usterki, a możesz spowodować inne lepiej opisz dokładnie co się dzieje z silnikiem, a spróbujemy Ci pomóc i doradzić, decyzja itak będzie należała do CIEBIE <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 hmm z silnikiem nic się szczególnego nie dzieje po prostu kupiłem samochód jakieś 2 miesiące temu i wymianiam po kolei paski płyny i stąd te pytanie i dzięki za rady zrobię jak radzicie ! ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 chodzi o coś takiego ? http://allegro.pl/item995193859_olej_valvoline_10w40_5l_maxlife_promocja_cenowa.html i najlepiej 10w 40 ? czy może jakaś inna gęstość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ten olej jest jednym z najlepszych wyborów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jaki olej? najlepiej świeży:D Żart. Valvoline Max Life i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Podejście wielu mechaników do oleju-im gęstszy tym lepszy to może kiedys przeminie:) Można prźecież przygotować i wlać mixa smaru wymieszanego z kitem szklarskim i dodatkiem uszczelniacza do chłodnic:)Smaruje,Uszczelni a co się wypłuka z silnika to i zaraz zakituje:) Ja już niedługo przechodzę z castrola 10W na Valvoline max life wcześniej jednak muszę miskę wymienić. W klubie kilku juz przeszło na ten olej i są plusy. Btw.Do kosiarki do trawy od nowości wlewany był Mobil formula 1 5W-mimo zalecanego sae 30.Kosiarka ma już 10 lat i nieoszczędzana a raczej katowana śmiga dalej-sam jestem pod wrażeniem bo kilka razy kółka i ośki regenerowałem a silnik lata dalej:)Na sae 30 w tym tempie nie wiem czy byłaby sprawna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 No i jestem po wymianie miski olejowej. Valvoline max life 10W40 zalany. Klekot 3sekundowy po uruchomieniu silnika ustał(jeszcze zobacze jak to będzie po całonocnym postoju).Kontrolka oleju gaśnie szybciej . Silnik pracuje znacznie ciszej i przy rozpędzaniu tak "miękko" wzrasta głośność. Wracając do domu po wymianie miski i oleju parę razy złapałem się na tym że jadę na 4ce zapominając o 5ce bo na 4 było tak cicho i płynnie z jazdą. Miska była dokładnie wyczyszczona przed montażem ale to nie ma takiego wpływu na takie zachowanie silnika. Przy najbliższej okazji mogę oddać 1L(nowy) Castrola Magnateca 10w40 wymieniając na Piwko 0,5L:)jeśli by ktoś potrzebował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 o hoho będzie trzeba następnym razem Valvoline wlać zobaczę jak się sprawdzi po kilku tys. mój Castrol 10W-60 czy mi ten syf wypłuka z silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 właśnie też zalałem Valvoline maxlife 10W40 na razie wniosków brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Moje BMW E30 od przynajmniej 6lat jezdzila na mineralnym 15w 40w teraz wlalem mu Valvoline max life polsyntetyk 10w 40w. i nic sie niestalo a wrecz odwrotnie kiedys troche kopcil na wolnych teraz znacznie mniej kontrolka gasnie szybciej co do glosnosci to akutat nie ma roznicy. POLECAM !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 jeszcze zobacze jak to będzie po całonocnym postoju Nasłuchiwałem jak to będzie w czasie uruchamiania silnika po całonocnym postoju i jest git:) W prawdzie słyszalny jest ten dżwięk "klepania" ale nie tak jak na Castrolu i trwa krócej niż przy Castrolu także ok:) Jak się trochę rozpogodzi to do rozbiórki leci "czapka"-wymiana uszczelki głównej(pocenie się) również uszczelek gniazd świec choć tam mam sucho-wszystkich gumek na śrubach mocujących,wymiana odmy(komplet) i czyszczenie pokrywy i sita odmy od wewnątrz pokrywy:) Jeszcze jedna zmiana na plus dla Valvoline'a max life może dla wielu mało istotna bo kosmetyczna bardziej: Przy poprzednich standartowych wymianach oleju Castrol>Castrol zawsze nawet na świeżym oleju przy kontrolach poziomu oleju przy wyciąganiu bagnetu z dwie krople zdąrzyły spaść na osprzęt silnika zanim odczytałem poziom a teraz olej ładnie trzyma się bagetu i spokojnie odczytuje sobie poziom:) Na Castrolu w miarę zużywania się(strasznie szybkiego) były już kłopoty z odczytywaniem poziomu bo linia/granica oleju na bagnecie spływała i nie była równą. Zobaczymy jak sprawdzi się Valvoline max life w dłuższym okresie użytkowanie w M50 ale narazie jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 wrecz odwrotnie kiedys troche kopcil na wolnych! ja mam nieodparte wrażenie ze mi się mobil 10w-40 spalał w komorze przy wysokich obrotach (sprawdze jak castrola pociagne pod odciecie) co do kapania to mnie tez to drażni, ale chyba tez o czymś świadczy chyba castrol za niedlugo wyleci :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ze mi się mobil 10w-40 spalał w komorze przy wysokich obrotach (sprawdze jak castrola pociagne pod odciecie) Na to chyba rady nie ma -każdy silnik zużywa olej w ten sposób przy utrzymywaniu w takim zakresie obrotów kwestia tylko w jakiej skali się to odbywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 towszem tylko Mobil wydawał mi się jakiś podatny na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Nasłuchiwałem jak to będzie w czasie uruchamiania silnika po całonocnym postoju i jest git:)W prawdzie słyszalny jest ten dżwięk "klepania" ale nie tak jak na Castrolu i trwa krócej niż przy Castrolu także ok:) Zobaczymy jak sprawdzi się Valvoline max life w dłuższym okresie użytkowanie w M50 ale narazie jestem zadowolony. Ja tez jezdze na castrolu 10w40 i klepie z rańca i troche pali oleju... olej rowniez kapie mi na silnik jak sprawdzam poziom... napewno wymienie na VALVO jak przyjdzie czas wymiany ... MOGE wszystkim polecic VALVO ... polecilem ojcu Valvoline Max Life 10w40 do jego Opla Omegi B 2.0 16v i ojca po uruchomieniu rano po wymianie zabetonowalo .. silnik w klusce uruchomił sie cichutko bez bociana , po nagrzaniu silnika nawet ciszej troszke chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Wyczytalem, ze polecacie tn olej do M50, ale nie znalazlem nic na temat M51. Mam dwie "kochanki" (stwierdzenie mojej zony:D), jedna to E36 320i (91rok), a druga to E34 525TDS (93rok). I pytanie: Czy ten sam olej moge lac do obu silnikow? Mam na mysli VALVOLINE MAX LIFE 10W40, bo z opisu wynika, ze tak. Do tej pory lalem Castrol 10W40, ale inny do benzyny, a inny do diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 z VALVOLINE MAX LIFE 10W40 jest tak samo, inny do benzyny i inny do diesela 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Dzieki. Tak myslalem, ale zastanowil mnie opis na allegro z linku, ktory podal TomeQ_22. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.