Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebowałabym znowu pomocy od Was:)

Po wymianie wachacza prawego i drążka stabilizatora zapaliła mi się kontrolka trakcji DSC i hamulec ręczny (kolor pomarańczowy). Nie można tego wygasić. Był sprawdzany poprzez podpięcie pod komputer i nie wykryto żadnego błędu. Czy jest mi w stanie ktoś w tym problemie pomóc?? Bardzo bym prosiła:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dlaczego komputer nic nie wykrył?? Nie mam pojęcia co się stało...Już nawet byłam na myjni oczyśćić koła bo myślałam że to zabrudzenie ale nic. Kontrolki dalej świecą. Może samoczynnie znikną? Żeby się dało jakoś to sprawdzić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomaranczowy kolor kontrolki hamulca sygnalizauje nie awarie, a np. niski poziom plynu hamulcowego, konczace sie klocki hamulcowe itp.

moze sprawdz ilosc plynu i stan klockow

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał podobnie w e46 320i. Trzeba było wykonać kalibrację skrętu kierownicy (?) czy cos takiego.

Forest prawdopodobnie ma racje,wczoraj akurat kolega mowił mi oczymś takim , ze e46 po ingerencji w układ kierowniczy lubią wchodzić w tryb serwisowy

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyczytałam na innym forum tak jak kolega wcześniej pisał, by skolibrować kąt skrętu. Teraz będzie trzeba się wybrać do zakładu gdzie jest robiona komputerowa geometria kół. Hm jestem ciekawa co mi tam powiedzą i ile zapłacę :/ oj te autko jest drogie jest :/ a do tego jak pisałam w poprzednim wątku czujnik parkowania, i jeszcze jakby tego było mało aku mi padł. Niech go szlag!! Nawet nie wiem gdzie w pobliżu Zabrza bądż Rudy takie mi coś zrobią.

Ps dziękuję wszystkim za bardzo dobre sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieliście rację z tą kolibracją skrętu:) pojechałam do Katowic i tam bardzo miły Pan mi to zrobił. I do tego na komputerze znalazł 4 inne błędy które skasował:) kosztowało mnie to 100 zł, ale wreszcie dsc oraz ręczny mi już nie świecą:) problem z głowy. A wydawało się to takie banalne. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc. Ps okazało się nawet, że aku jest zdrowy:) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co może mnie nie długo szlag trafić.... dopiero co pisałam że lampka "A" czyli kontrola trakcji mi zgasła. Była zrobiona kolibracja i zgasło. Przejeżdziłam dwa dni do pracy i wiecie co się stało?? Zapaliła się znowu. No niech mnie... Pojechałam do Katowic, podpiął mi go znowu skasował i powiedział, że trzeba zrobić zbieżność. No to nie do jakiegoś bylejakiego pojechałam do Chorzowa. Tam widziałam jak komputerowo mi to zrobili. Było oki. Ale lampka nie zgasła i jeszcze do tego mam krzywo kierownicę. O jakieś 2 centy mi się przekrzywiła. Skubana :( Jadę więc spowrotem do Katowic, facet mi powiedział, że nie umie wykasować DSC ponieaż zbieżność jest żle zrobiona (czujecie to??). No to ja wsiadam do bemki i znów do Chorzowa z wielkimi wyrzutami. Tam mi Pan grzecznie wytmaczył, że jest zbieżność dobrze zrobiona. Jadę znów do Katowic ( a chcę przypomnieć, że jestem z Zabrza) i tam Pan mi mówi, że prawdopodobnie to wszystko się dzieje od kół z przodu. No i prawdopodobnie muszę wymienić moje 17 na nowy. Stwierdziłam, że o ku***! Silnik żyleta, 105 tys przejechane spalanko idealne (5,9-6,7) o tu mnie jakaś lapka wykończy. I psychicznie i materialnie (bo nie muszę przypominać że za każde podpięcie go pod kompa płaciłam...) Pomóżcie mi proszę bo się wnerwię i ją sprzedam!! Nie wiem czy mam nowe oponki jej kupić?? Czy to pomoże? I jak to tacy specjaliści i oni nie umieją nic zrobić i jeden na drugiego zwala. Bo kobietę widzą?? Nie rozumiem... A nie mam tu nikogo znajomego kto by mi mógł pomóc w betkach. Pomocy... :(

Edytowane przez Klaudii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada jest jedna i 100% Kupić oryginalny czujnik ABS w koło, nawet używany z auta o nie dużym przebiegu i założyć. Każda podróbka nie będzie działała lub raz zadziała a więcej razy nie! Tylko oryginał, nowy posłuży na zawsze (sprzedają już ulepszone wersje) a używany po przebiegu 100 tys musi długo wytrzymać a jest o wiele tanszy od nowego w ASO. Wpierw podpiąc na kompa i sprawdzić które koło. Warto także przeczyścic instalacje do tego czujnika w aucie. Pamiętaj oryginal to oryginał!

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem :) No to mogę się podzielić z Wami moimi nowinkami:) otóż dziś kupiłam dwie nowiusieńkie oponki do mojej betki na przód (kurcze ale się wykosztowalam:)). Bardzo miły Pan mi je wymienił. Pojechałam do domku i w drodze po jakiś 10 km, kontrolka kontroli trakcji samoczynnie wygasła :) tfu tfu żeby nie zapeszać, mam nadziejeę, że już się nie zaświeci. Dodam jeszcze, że świeciła ona razem z ręcznym na żółto i obie zgasły. Ech...aż mi lepiej na serduszku. Wszystkim zmotoryzowanym, którzy byli tak uprzejmi i mi pomagali rozwiązać tą zagadkę, DZIĘKUJĘ! Do usłyszenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...