zsflogo Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Witam, nosze sie z zamiarem zakupu BMW serii 5 w budzie e39, z silnikiem benzynowym, do przerobki na lpg, no i mam zamiar wydac troche wiecej i kupic juz w jakims lepszym stanie zeby troche tym pojezdzic, mam pytanko ktory z benzyniakow w tej serii jest najbardziej niezawodny albo najtanszy w naprawach 2.0 2.3 2.8?? dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Ja bym brał 2.8 Fajny, mocny silnik, do tego jak wrzucisz lpg to cie nie zruinuje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsflogo Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 hmm, w sumie nie zalezy mi zeby byl mocny, nie mam zamiaru sie nim juz wsciakac, tylko pojezdzic moze nawet pare lat, nie wiem jak jest z trwaloscia tych silnikow, a jesli juz by cos sie zepsulo to podejrzewam ze w Polsce najszybciej i najtaniej bedzie dostac czesci do 2.0 chociaz moge sie mylic, czy ma ktos doswiadczenia jesli chodzi 2.0 2.3 2.8 w e39?? bylbym wdzieczny za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Moj sasiad miał E39 jezdizłem tym aute jako kierowca ij ako pasażer troche czasu, jak kupowłą miała 180tys km, jak sprzedawał to 230tyś km. Motor 2.8 paliła przy ciezkiej nodze średnio 14l/100km, usterki to pompa paliwa, wydech przy kolektorze wywaliło, znikały literki w komputerze, a tak to tylko tankowanie (czeste :wink: ) i radośc z jazdy :mrgreen: Skoro i tak bedziesz gazowal to brałbym 2.8 żeby miala moc bo 2.0 150KM to chyba za słaby do E39 :? Te auta sie nie psują raczej więc problemów nie ma, a czesci od ręki praktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW_Zbyszek Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Kolega ma E-39 2,8 -- obaj byliśmy zaskoczeni niskim spalaniem !! bo on chciał zakładać LPG a już prawie 2 lata jeździ na benzynce. Przez ten czas wymienił tylko filtry i olej + wycieraczki -- tylko, lac paliwko i jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsflogo Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 fajnie, dzieki za odpowiedzi. Tak rozwazajac 2.8 bylby mniej wysilony od 2.0 to powinien dluzej pojezdzc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 2,8 wytrzymale , ekonomiczne , zrywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.