mlody9001 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 witam mam problem z moja e36 a mianowicie stojac ostatnio w korku silnik mi sie prawie zagotował. płynu jest jak nalezy (petrygo) , jak jade to jest spoko nie nagrzewa sie bardzo nieraz nawet nie dochodzi do polowy jak jade autostrada ale jak korki o problemy. ponadto w zimie skubaniec nie chcial mi sie nagrzac ciagle prawie byl zimny chyba ze jezdzilem tak jakby w korku to nagrzewala sie do odpowiedniej temp. moze dodam ze jest to silnik benzynowy w gazie 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Wymien termostat i sprawdz przy okazji visco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody9001 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 co to jest visco ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 to ten wiatrak co ci sie kręci pod maska:mrgreen::mrgreen: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 na 99% termostat 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 skoro na trasie był zimny to otwarty termostat na 99% a skoro sie zagotowała nawet przy otwartym termostacie to dłuuuugi korek musiał być i visco na 99% 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody9001 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 no wlasnie wracajac do tego visco to przy przyspieszaniu strasznie hałasuje jakby cos tam bylo pordzewiałe;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 może Visco ktos na sztywno zrobił? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Heh jak na sztywno to tam pewnie z pompy to juz jedynie wspomnienia zostały 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 No pewnie. Jak wisko przypiesza wraz z predkościa aż huczy jak to Kolego opisuje to grubsza robota sie szykuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody9001 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 w moim bmw to wisco jest napedzane na pasek wiec jak nie moze [przyspieszac wraz ze wzrostem predkosci ? przeciez jak dodaje gazu to wisco sie kreci szzybciej bo pasek od alternatora sie kreci szybciej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) ale jak visco zaspawane to by się nie zagotowała (sam przez chwilę miałem zaspawane w lecie), chyba ze termostat się nie otwiera ale wtedy na trasie też by się gotowała a nie wskaźnik na niebieskim wiec jakieś sprzeczne informacje w każdym jest visco-wiatrak na pasku, teoretycznie tak by się wydawało, ale jeśli visco jest sprawne to można je zatrzymać ręką nawet jak są wysokie obroty pod warunkiem że się nie załączyło, kręci się ale jakby na wolnym biegu, prawie w ogóle nie dmucha, poczytaj o viscu było dużo napisane Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez Piotr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 pewnie w pompie wytarły sie łopatki http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=8921 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisQ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 a wlacza Ci sie w ogole smiglo ?? ja mialem podobnie jak stalem w korku i najprawdopodobniej zrypal mi sie czujnik temp. na razie mam na krotko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 A jak z pompą wody? W jakim jest stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Na temat sprzegla viskotycznego jest obszerny artykul na forum poczytaj a zrozumiesz jego zasade dzialania... z tego co piszesz to mi jeszcze na mysl przychodzi nie sprawna chlodnica w sensie np zakamieniona jesli visco dziala caly czas a on i tak sie grzeje to albo pompa wody albo chlodnica. nie wspominajac o termostacie ktory jest otwarty bo zima miales zimno..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.