Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



mazzi

Rekomendowane odpowiedzi

Jak piszczy to albo pasek wy***any albo zle naciagniety mysle ze lozysko w skrajnych przypadkach tez moze piszczec.... Zmien naciagniecie paska jak dalej beda rozne odglosy to rozbierz wyczysc sprawdz wymien szczotki regulator sprawdz (komutator- to sie chyba nazywa "pierscien slizgowy") czy nie jest wytarty nowy pasek i altek jak nowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rusza sie tak nieznacznie. Około 5 mm cały.Są tam dwie śruby z tego co widziałem( a znam silnik w 1% dopiero wiec mogłem przeoczyć coś) jedna do naciągania paska, taka na "prowadnicy" i druga mocująca alternator do silnika. I właśnie gdzieś tam ma takie luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...