mazzi Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam. Mam mały problem. Strasznie zaczał piszczeć...wiec moje pytanie. Czy samemu można regenerować taki alternator czy lepiej kupic coś innego?? i jakie sa tego koszty przybliżone?? z góry dzieki za pomoc;) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 piszczy pewnie łożysko, albo pasek, jedno i drugie da sie wymienić http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AJ51&mospid=47273&hg=12&fg=22 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 to jest dział w którym piszemy jak coś możemy sami naprawić/wymienić a nie pytamy o porady 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 tak czy siak... jeśli chodzi o dźwięki: "piszczy" raczej pasek, łożysko z reguły "huczy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jak piszczy to albo pasek wy***any albo zle naciagniety mysle ze lozysko w skrajnych przypadkach tez moze piszczec.... Zmien naciagniecie paska jak dalej beda rozne odglosy to rozbierz wyczysc sprawdz wymien szczotki regulator sprawdz (komutator- to sie chyba nazywa "pierscien slizgowy") czy nie jest wytarty nowy pasek i altek jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazzi Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 alternator zrobiony...tzn. wymieniony pasek, bo stary rozsypywał sie w palcach. Alternator ma takie śmieszne "luzy" ale to chyba przez gumowe dytanse na śrubie. Dzieki wielkie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Alternator ma takie śmieszne "luzy" ale to chyba przez gumowe dytanse na śrubie. gdzie luzy?? cały alternator sie rusza ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazzi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Rusza sie tak nieznacznie. Około 5 mm cały.Są tam dwie śruby z tego co widziałem( a znam silnik w 1% dopiero wiec mogłem przeoczyć coś) jedna do naciągania paska, taka na "prowadnicy" i druga mocująca alternator do silnika. I właśnie gdzieś tam ma takie luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 alternator nie może sie ruszać!!!!!!!!! dokręć dolną tak żeby ciężko mógł się ruszać , naciągnij pasek i dokręć górną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 w tym otworze na dole może być plastikowa/gumowa tuleja która widocznie zakończyła swój żywot, stad mogą być luzy na dolnej śrubie mam 2 alternatory w domu i własnie jeden miał mocowanie przez taką śrubę z tuleją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazzi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 dzisiaj niestety nie bede mogł tego zrobić;/ ale jutro albo w sobote podokręcam wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.