januszb100k Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Mam problem. Jakieś 2 miesiące jeździłem z takimi objawami: na benzynie: do 2000rpm tak jakby się dusił, telepie cały samochód a dalej w się normalnie wkręca ale czuć że trochę mocy brak. na gazie: tak samo jak na benzynie a potem od 4000rpm szarpie, trzeba było z wyczuciem gaz wciskać (ale jakoś jeździła) Majster mi mówił że sonda lambda, wstawiłem ją i dalej to samo. Jak jeszcze nie rozgrzana do optyków to jest trochę lepiej. Co to może byc i jak się z tym uporać? z góry thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 podstawowa zasada przepłwka nie ma nic wspólnego z jazdą na gazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 zobacz może na początku czy nie ma gdzieś przebicia na kablach,iskra może przeskakiwać i wtedy się dusi miałem tak.najlepiej sprawdzać jak jest ciemno.jak masz jakiś inny ,dobry przewód wn to podmieniaj go kolejno i sprawdż może któryś przewód do końca nie daje napięcia.sprawdż też czy nie masz uszkodzonego,zasniedziałego rozdzielacza zapłonu.spróbuj podmienić świece.sprawdż klapkę między przepływomierzem a dolotem czy nie jest pogięta lub czy się nie przycina bo jak ci kiedyś gaz strzelił to mogła dostac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 mam to samo tylko ze nie mam lpg jak znajdziesz przyczyne to daj znac <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 podstawowa zasada przepłwka nie ma nic wspólnego z jazdą na gazie... potwierdzam. sam jezdzilem kilka dni na uszkodzonej przeplywce w 320i i na benzynie auto ledwo chodzilo, czasem kilka razy musialem odpalac auto zeby wkręcic na obroty wymagane do przełączenia auta na gaz. jak juz przelaczylo na gaz to auto chodzilo jak zloto a przyczyną rozwalenia przeplywomierza byly oczywiscie kable czyli proponuje sprawdzic uklad zaplonowy (kable, swiece, cewka, rozdzielacz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 a przyczyną rozwalenia przeplywomierza byly oczywiscie kable czyli proponuje sprawdzic uklad zaplonowy (kable, swiece, cewka, rozdzielacz) tego nie rozumiem, jakby miał kable, świece, palec czy rozdzielacz do wymiany to na gazie też byłoby źle i strzały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zgadza sie, dlatego to bylo przyczyną uszkodzenia przeplywki, jednak strzaly nie zdarzaly sie co 5minut, tylko raz na jakis czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszb100k Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ok jakoś nie przyszło mi to do głowy. Dziekówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.