Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


przy wyłączonym pali się kontrolka ładowania


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

nie miałem ładowania akumulatora, a jak było to ok 13V, więc postanowiłem sprawdzić....

brak szczotek, więc zakupiłem cały nowy regulator ze szczotkami i ładowanie 14,4 V ale...

podczas odkręcania przewodów alternatora nie odłączyłem aku i na chwilę zwarłem oba przewody alternatora (przy podłączonym aku), po zamontowaniu wszystkiego w pozycji kluczyka na 0 pali się kontrolka ładowania aku oraz "bzyczy" silniczek krokowy , sprawdzałem, praktycznie zero brania prądu w pozycji kluczyka na 0, przy zapalonym wszystko jest OK,

co uszkodziłem przez to zwarcie, gdzie szukać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAPRAWIŁEM, oczywiście wyszło jak zwykle, dokręcając nakrętkę grubego kabla przyciąłem ten cienki...... a że dostęp ciężki i trudno zobaczyć....co prawda cienki odłączałem na próbę ale tylko na nakrętce a był przycięty nadal ,

zaizolowałem , dokręciłem i DZIAŁA jak powinno,

może komuś kiedyś się przyda

nowy regulator, co prawda jakiś włoski, to 30-35 zł, szczotki to 4 zł więc warto to zrobić i mieć pewność że jest ok godzina roboty z :drunk:

jak coś to mam ory BOSH regulator z nowymi szczotkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...