Piotr Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 nie miałem ładowania akumulatora, a jak było to ok 13V, więc postanowiłem sprawdzić.... brak szczotek, więc zakupiłem cały nowy regulator ze szczotkami i ładowanie 14,4 V ale... podczas odkręcania przewodów alternatora nie odłączyłem aku i na chwilę zwarłem oba przewody alternatora (przy podłączonym aku), po zamontowaniu wszystkiego w pozycji kluczyka na 0 pali się kontrolka ładowania aku oraz "bzyczy" silniczek krokowy , sprawdzałem, praktycznie zero brania prądu w pozycji kluczyka na 0, przy zapalonym wszystko jest OK, co uszkodziłem przez to zwarcie, gdzie szukać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 NAPRAWIŁEM, oczywiście wyszło jak zwykle, dokręcając nakrętkę grubego kabla przyciąłem ten cienki...... a że dostęp ciężki i trudno zobaczyć....co prawda cienki odłączałem na próbę ale tylko na nakrętce a był przycięty nadal , zaizolowałem , dokręciłem i DZIAŁA jak powinno, może komuś kiedyś się przyda nowy regulator, co prawda jakiś włoski, to 30-35 zł, szczotki to 4 zł więc warto to zrobić i mieć pewność że jest ok godzina roboty z :drunk: jak coś to mam ory BOSH regulator z nowymi szczotkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.