Pitbull810614 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam mam kolejny problem do rozwiązania:lol: w moim zawieszeniu (nivo) nie ma żadnej różnicy jak go załaduje to nie powinien siąść nivo nie powinno mu na to pozwolic a u mnie tak sie nie dzieje jak go załaduje to siada normalnie jakbym miał zwykłe amorki nawet jak zapale silnik to nie ma żadnej różnicy.Nie ma żadnych wycieków z amortyzatorów ani z tych zaworków co są obok amorków (jedyny wyciek jaki zauważyłem to jest z takiego roździelacza tam wchodzą przewody z nivo i jak sie nie myle to z układu hamulcowego też płyn kamulcowy mi nie ubywa) nie wiem o co z tym chodzi od czego zacząć lub co ewentualnie wyeliminować:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 niwo jest zasilane ze zbiorniczka na płyn o wspomagania, jest to specjalny płyn CHF 11S czy coś takiego moze amorki ktos wymienił na zwykłe i zaślepił rurki lub jest coś nie teges tym całym cięgnem, ja jak wlazłem pod auto i ruszałem cięgnem (przed/nad dyfrem od strony przodu) to auto mi siadało i się podnosiło ostatnio ciegno mi się okręciło i auto stoi ma max do góry ale jak zapakuje to nawet nie drgnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 U mojego wujka który ma E34 problem polegał na nieodpowiednim płynie który jest za to odpowiedzialny. Jak wlejesz nieodpowiedni to stoi sztywny jak cholera albo kalpie. Najlepiej jest podjechać do serwisu BMW i tam to dobrać odpowiedni. U niego zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 na korku powinno byc napisane jaki płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 No właśnie nie było i była zgadywanka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Amorki są orginalne nivo jest prawidłowo podłączone,co do płynu nie pisze na korku jaki płyn wlać ja dolałem ostatnio ATF jakis zwykły.Jak auto kupiłem to miał dużą przestrzeń pomiędzy kołami a teraz nie ma jej wcale mi sie wydaje że to od tego płynu bo dolałem jaki miałem i chyba od tego czasu siadł.A o co chodzi z tym cięgnem????Silnik musi pracować w chwili ciągnięcia za to cięgno?? Gdzie ono dokładnie jest umiejscowione?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 atf niszczy układ nivo tam musi isc plyn do hydrauliki mineralny do starszych modeli a styntetyk CHF11.S do nowszych tj po 90r na atfie to na pewno nie podziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jak teraz wylać cały ten ATF z ukłądu???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Płyn wymieniony zawieszenie działa bez zarzutów temat uważam za zamknięty<bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 napuisał byś jak wymieniałeś albo gdzie i za ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Pierw spuściłem z układu kierowniczego (popuściłem oba przewody od przekładni i kręciłem kierownicą aż wszystko wyleciało) następny punkt przy amortyzatorach są takie jakby siłowniki tam popuściłem i na tym odpowietrzniku wszystko zleciało.Poskręcałem nalałem nowy (właściwy) płyn i wszystko już działało podnosił się i opuszczał.Płynu weszło mi 2 litry.Co do kosztów robiłem to u siebie na warsztacie także były zerowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.