KyniX83 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam. Zakupilem separator oleju (nr1 na schemacie) i zastanawiam sie czy nalezaloby rowniez wymienic ten zawor z tylu silnika (bez numerka na schemacie) . Ma to jakies znaczenie, czy wystarczy jak zmienie tylko separator?? Objawy to wiadomo wachania obrotow jalowych, od czasu do czasu zadymia na siwo, bierze olej, czasem slysze jakis dzwiek (jakby twardym plastikiem o plastik) i po nim tak do 5-10 minut chodzi idealnie, a potem od nowa to samo. Przepraszam za pisownie, brak polskich znakow schemat separatora oleju.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bylu77 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 witam miałem to samo bmw 740i wahania obrotów biły dym od czasu do czasu zmieniłem tylko separator i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 jak ja wymienialem to wymienialem przede wszystkim zawor z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Dodatkowo wszelkie rurki i przewody do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.