Rooney Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam wszystkich, po wymianie tylnej belki oraz wahacza tylne zawieszenie nie jest zbieżne lewek koło 0'05 kąt pochylenia -1'53 mieści się w normie, prawe koło zbieżność zdecydowanie poza norma -0'06 kąt pochylenia koła też poza normą -1'09. W warsztatach oczywiście twierdzą że tył jest nie regulowany znam to zawieszenie doskonale w sumie zgadzam się z tym, zastanawiające jest jednak że na mocowaniu wahaczy jest komplet tulei z łożyskami mimośrodowymi jak wiadomo chyba po to są mimośrody żeby można było cos zmienić i ustawiać, jak to w końcu jest?? proszę o odpowiedź kogoś kto może miał podobny problem z geometria tyłu bo zmieniać jeszcze raz belkę i wahacz to ruletka a i tak pewnie nie będzie dobrze a może jest na to jakiś sposób?? zerknij na link jak masz wątpliwości czy są tam mimośrody:) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC51&mospid=47380&btnr=33_0221&hg=33&fg=30 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Nie wiem dlaczego te tuleje nazwali lozyskami mimosrodowymi, bo to zwykle tuleje metalowo-gumowe. U mnie byly niedawno wymieniane i zadnej regulacji nie trzeba bylo robic. Tuleje te tak na zewnatrz jak i wewnatrz sa okragle, zadnych owali itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 reguluje się zbieżność ale nie kąt pochylenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rooney Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 A jednak:) Dziękuje za odpowiedź bo większość o tym nie wie. Nawet w serwisach gdzie ustwiaja geometrie twierdza że tył w e34 jest nieregulowany. Jak to się robi?? Może jak powiem typom w warsztacie jak to sie robi to zrobią, czy pozostaje tylko ASO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 w dzisiejszych czasach mechanik nie może wiedzieć wszystko o wszystkim, od tego są programy(wraz z zestawem) do ustawiania geometrii, które podpowiadają mechanikowi co w danym aucie można regulować, a oprócz zbieżności i konta pochylenia koła w samochodzie można ustawić, kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy i kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy.... no i nawet takie zapomniane "cuś" można ustawić ... ale nie każdy o tym musi pamiętać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 a co do regulacji to jest : pozycja 02 Kpl. łożysk gum. mimośr. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC51&mospid=47380&btnr=33_0221&hg=33&fg=30 regulujesz kluczem oczkowym lub "grzechotką" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rooney Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ok Tazunio dzięki za pomoc, pojadę do warsztatu gdzie robili geometrie i im to powiem zobaczymy czy sie uda cos ustawic, Zawsze pozostaje ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.