yony Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Od dłuższego czasu dolewam do chłodnicy- tygodniowo 1\2 litra płynu . Nie widać żadnych wycieków .Silnik zanim osiągnie temperaturę to z tłumnika wydobywa się para . Czy to jest uszczelka pod głowicą i padła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 para będzie lecieć ponieważ twoje auto ma katalizator i jednym z jego zadań jest zmiana tlenku węgla w wodę... przy takim ubytku jest mocno prawdopodobna uszczelka, ale lepiej sprawdzić dokładnie czy na 100% nie ma wycieku np. z pompy wody, połączeń gumowych, chłodnicy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk325e36 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Tak jak kolega napisal. Jesli masz mozliwosc wjechac gdzies na kanal i odpalic jak bedzie zimny silnik i wtedy poszukac. Mialem taka sytuacje po wymienie plynu w chlodnicy w e36325 jak byla ciepla nie bylo widac gdzie leci dopiero na zimnym znalazlem wyciek z chlodnicy w dolnym prawym rogu cieklo z plastiku. Dolalem uszczelniacza do chlodnic w plynie ( w proszku ponoc potrafi czasem cos zapchac) i zapomnialem o problemie. Na warsztacie nie mieli pomyslu jak to zrobic ,ale w e46 ponoc czesto peka wlasnie ten plastikowy element chlodnicy i o dziwo mozna wymieniac tylko ta czesc. Niewiem jak jest w e36 poszukaj w realoem. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Każde białe/zielonkawe/niebieskawe plamki/na przewodach wodnych plastikach/obudowach to pozostałości po wyschniętym płynie chłodniczym i powinny zwrócić Twoją uwagę. Zbiorniczek wyrównawczy też obejżyj. Narazie uszczelką nie zawracaj sobie głowy.Myśląc już teraz o niej możesz pominąć jakiś faktyczny wyciek. Uszczelkę zawsze można wymienić a że to kosztowna operacja to najpierw sprawdź to co prościej i taniej zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jezeli nie znajdziesz wyciekow z ukladu chlodzenia tak jak koledzy pisza to przy takim ubytku bardzo mozliwe ze to uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Sprawdz czy nie przybylo Ci oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ja bym szukał wycieku. Bmw ma słaby układ chłodzenia, często coś cieknie czego nie widać na pierszy rzut oka. Wjedź na kanał ciepłym i odserwuj do momentu jak wystygnie. Prawdopodobnie w ten sposób znajdziesz wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.