Wandrew Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam mam problem z elektryka - tzn wszystko mi sie czasami wyłącza - np turbina i wówczas moj 3 litrowy diselek jedzie prawie jak czołg bylem u kilku elektryków - wkońcu odwiedziłem Stando - tam mi powiedziali ze to na bank Alternator - no lecz krzykneli pokazna kwote to pojechałem do innego elektryka który rozebrał alternator lecz wymienił tylko szczotki za 15% kwoty co w stando - lecz nie mógł załatwić regulatora napięcia - wiec tego nie zrobił - po jakis 3 tys km znowu to samo - wiec zapewne znowu ten regulator. Co powiecie zatem - czy szukac jakis na allegro za rozsądną kase - czy gdzies regenerować? Jak tak to co proponujecie? gdzie? i czy robią wszystko od podstaw? czyli z rozebraniem? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Nowy nowy alternator to pare tysięcy także wydaje mi się,że najlepiej zregenerować. W necie ogłaszają sie firmy gdzie oddajesz swój a dostajesz konkretnie zregenerowany by skrócić czas postoju auta.Nawet korpus piaskowany jest i parametry rowne oryginałowi. Ja wiem,że takie rzeczy się zdarzają ale troche to niedbale ten elektryk usuwał awarię.Nie mógł załatwić regulatora napięcia? Jak się sciąga alternator to szczotki i regulator wymienia się odruchowo bo potem znów (Ty po 3000km)trzeba podchodzić do alternatora. Nie mam pewnosci ale e60 juz wyłącza wiele systemów jak napięcie nie gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.