Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

wjechałem na kanał, zdjąłem te gumy na łączeniu miedzy maglem a końcówka drążka z góry ktoś ruszał kierownicą i lekkie stuki, luz bylo słychać tam głębiej w maglu

Ta kulowa koncówka wydaje się być dobra, to znaczy ze mam maglie walnięty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Poczytałem temat i wrzucę swoje "trzy grosze".

Byłem dzisiaj na przeglądzie rejestracyjnym(pierwszy rok na polskich drogach,niespełna 20 tyś km.przejchane)

Wszystko cacy bez uwag pod adresem autka, poza jedną.

Pan diagnosta zaprosił mnie do kanału i zapytał,czy na nierównościach,na kostce słychać jakieś stuki.Odpowiedziałem,zgodnie z prawdą, że nie.

Pan diagnosta powiedział, że przekładnia ma luzy.Zademonstrował mi to,przy zgaszonym silniku,chwytając za drążek i mocno go szarpiąc.rzeczywiście,będąc w kanale usłyszałem jakieś stuki lekkie.W.g diagnosty tylko lewa strona.

Pan powiedział, że skoro nie słychać tego w aucie,w czasie jazdy,na razie nie wymaga naprawy ale żeby to kontrolować.

W związku z tym moje pytania:

-szacowany czas,przebieg,kiedy to będzie problem?

-czy rzeczywiście stuki będą wewnątrz wyraźne?

-czy pójdą za tym(zużyciem)jakieś objawy na kierownicy?Drgania,luz etc?

Mój samochód BMW E 46 318d 2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...