Gość krzysio2706 Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam Drogich Kolegów. Posiadam uparty samochód a mianowicie:D Samochód mam od prawie 2 lat zwiedziło już co najmniej 7 mechaników a ostatni powiedział mi że maja dość tego samochodu:D ale sprawił że jeżdżę. Bunia jak jest ciepła rozgrzana pali na dotyk. Jednak jak ostygnie to za nic nie zapali. Ostatni mechanik powiedział mi że na zimnej przy odpalaniu jest iskra tylko na 2 i 5 cewce. Przyczyną wg mechanika miał być główny czujnik położenia wału. Kupiłem nowy za ponad 300zl i to samo. Kiedy odłączę główny czujnik wału odpali na czujniku położenia walka rozrządu, jednak muszę dłużej kręcić ale odpali zawsze. - podpinałem do kompa i wykazało zero błędów - cewki nowe - świece nowe - fajki nowe - komputer wymieniany (jak kopiłem samochód to kiedyś wyjąłem kompa i go rozebrałem i był ewidentnie zalany woda, dałem go do elektronika i powiedział ze jest spalony i to niezłe i dal mi inny na 100% sprawny) - czujniki temperatury wymienione - lambda wymieniona Jak silnik jest odpalony to chodzi cicho i równo, igła i nawet mogę podłączyć ten główny czujnik i silnik będzie chodził normalnie nie zgaśnie. Ma tylko problem z zapalaniem. Czy mogło coś się spalić od tego zalanego komputera jak tak to co to możne być bo już nie mam pomysłów. Jeszcze jednym problemem jest to że samochód stoi zapalony i jak przycisnę dynamicznie pedał gazu to najpierw przygaśnie jakby się zdławi i dopiero wejdzie na obroty. Czytałem ze te przydławienie to może być objaw przepływomierza. Proszę o pomoc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł. Z góry dziękuje za pomysły:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Czujnik położenia wału lub wałka rozrządu - warto sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 A sprawdzałeś wydajność pompy paliwa ? Kiedy silnik jest zimny dostaje ekstra dawkę, kiedy jej wstawiasz również potrzeba większej dawki... Nie ma to może bezpośredniego powiązania z problemem, ale wymieniałem ostatnio pompkę u siebie i jestem przewrażliwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 kozin09 Co do czujnika wałka to musi być sprawny gdyż zapalam na nim samochód jak i dzięki niemu silnik pracuje i jeździ. Oczywiście wymieniałem ten czujnik. Próbowałem odpalić samochód na samym czujniku położenia walu i nie odpala, iskra na 2 i 5 czyli to samo. Pecet Co do pompy paliwa to jestem pewien ze jest sprawna bo kolega pożyczał ode mnie do swojego BMW i działała. Więc pompa odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Zastanawiam się nad jeszcze jedną opcją. Czy jeżeli będzie uszkodzony czujnik spalania stukowego lub będzie odłączony to odpalę w ogóle samochód? Może w tym tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yony Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jestem za tym abys wymienil czujnik polozenia walka rozrzadu .MIALEM TE SAME OBJAWY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Czy to znaczy, w takim razie, ze czujnik położenia wału nie będzie poprawnie chodził jeżeli będzie odłączony czujnik położenia wałka lub będzie on uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 wymienilem przewod laczacy komputer i czujnik polozenia walu. przewod lapal zaklocenia od wiazki przewodow. Samochod chodzi i odpala na dotyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tofik_koksik Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Siemka koledzy mam problemy z zapalaniem bmki e36 2.0 vanos wszystko mam sprawne bo sprawdzalem cewki czujniki walu ,walka swiece sonde itp czujniki a menda uparta dalej nie pali tak jak trzeba po chechlam troche i zapala i chodzi rowniutko cisnienie na cylindrach ok co to moze byc za problem ??? teraz na dniach bede sprawdzal ta teze z tym kablem od kompa i czujnika polozenia walu (jak dokladnie to sprawdzic na krotko podpiac?? i jak ten kabel dokladnie idzie ??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 ciśnienie paliwa, czujnik wału i wałka na początek, piszesz że sprawdziłeś ale jak sprawdzałeś? jakieś błędy w kompie są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.