Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysio2706

Witam Drogich Kolegów.

Posiadam uparty samochód a mianowicie:D

Samochód mam od prawie 2 lat zwiedziło już co najmniej 7 mechaników a ostatni powiedział mi że maja dość tego samochodu:D ale sprawił że jeżdżę. Bunia jak jest ciepła rozgrzana pali na dotyk. Jednak jak ostygnie to za nic nie zapali. Ostatni mechanik powiedział mi że na zimnej przy odpalaniu jest iskra tylko na 2 i 5 cewce. Przyczyną wg mechanika miał być główny czujnik położenia wału. Kupiłem nowy za ponad 300zl i to samo. Kiedy odłączę główny czujnik wału odpali na czujniku położenia walka rozrządu, jednak muszę dłużej kręcić ale odpali zawsze.

- podpinałem do kompa i wykazało zero błędów

- cewki nowe

- świece nowe

- fajki nowe

- komputer wymieniany (jak kopiłem samochód to kiedyś wyjąłem kompa i go rozebrałem i był ewidentnie zalany woda, dałem go do elektronika i powiedział ze jest spalony i to niezłe i dal mi inny na 100% sprawny)

- czujniki temperatury wymienione

- lambda wymieniona

Jak silnik jest odpalony to chodzi cicho i równo, igła i nawet mogę podłączyć ten główny czujnik i silnik będzie chodził normalnie nie zgaśnie. Ma tylko problem z zapalaniem.

Czy mogło coś się spalić od tego zalanego komputera jak tak to co to możne być bo już nie mam pomysłów.

Jeszcze jednym problemem jest to że samochód stoi zapalony i jak przycisnę dynamicznie pedał gazu to najpierw przygaśnie jakby się zdławi i dopiero wejdzie na obroty. Czytałem ze te przydławienie to może być objaw przepływomierza.

Proszę o pomoc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł. Z góry dziękuje za pomysły:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś wydajność pompy paliwa ?

Kiedy silnik jest zimny dostaje ekstra dawkę, kiedy jej wstawiasz również potrzeba większej dawki...

Nie ma to może bezpośredniego powiązania z problemem, ale wymieniałem ostatnio pompkę u siebie i jestem przewrażliwiony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysio2706

kozin09

Co do czujnika wałka to musi być sprawny gdyż zapalam na nim samochód jak i dzięki niemu silnik pracuje i jeździ. Oczywiście wymieniałem ten czujnik. Próbowałem odpalić samochód na samym czujniku położenia walu i nie odpala, iskra na 2 i 5 czyli to samo.

Pecet

Co do pompy paliwa to jestem pewien ze jest sprawna bo kolega pożyczał ode mnie do swojego BMW i działała. Więc pompa odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Siemka koledzy mam problemy z zapalaniem bmki e36 2.0 vanos wszystko mam sprawne bo sprawdzalem cewki czujniki walu ,walka swiece sonde itp czujniki a menda uparta dalej nie pali tak jak trzeba po chechlam troche i zapala i chodzi rowniutko cisnienie na cylindrach ok co to moze byc za problem ???

teraz na dniach bede sprawdzal ta teze z tym kablem od kompa i czujnika polozenia walu (jak dokladnie to sprawdzic na krotko podpiac?? i jak ten kabel dokladnie idzie ??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...