darloss Opublikowano 26 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam... Jestem tu nowy, i mam jedno małe pytanko, planuje zakup E36 z 1992 roku 1,8+ gaz, z autkiem jest wszystko ok, po za przebiegiem 350000km i tu właśnie pytanko do was czy warto ja kupić czy to za duży przebieg jak na PB Z góry wielki dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Czy to dużo-wiekszość z nas mających bmw z tych roczników ma juz ponad 300000km. Nie zniechęcaj sie tak odrazu przebiegiem(można uznać,że ktoś robił duzo km i pewnie stąd lpg pozatym jest większa szansa,że licznik wskazuje właściwy realny przebieg).Dobrze oglądnij ją (stan blachy,kultura pracy M40 może nie powala(hydraulika)ale jeśli jest w dobrym stanie to również może dowód że poprzedni właściel dbał o auto.Bmw bez obslugi i dbałości może mieć problem by zrobić taki przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Oceniaj stan a nie cyferki na blacie ... lepiej bys podchodził do tego auta gdyby poprzedni własciciel ustawił 250tys ?? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darloss Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 A jeszcze Panowie z innej beczki, bo zastanawiam się nad kilkoma opcjami tj. właśnie E-36 1,6 / 1,8 / 2,0 PB+LPG, lub E-36 1,7 TDS lub E-34 2,0+LPG co proponujecie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 plus dla sprzedającego, że zostawił taki przebieg - prawda jest taka, że rzadko które e36, a tym bardziej e30 ma realny przebieg mniejszy niż 250000/300000 km... możemy się oszukiwać lub nie... udokumentować mogę każdemu przebieg chociażby 50000 km, pooglądajcie ogłoszenia książek serwisowych na Allegro, myślicie że dlaczego się tam znajdują? bo są na nie chętni!!! a na 100% nie wieszają sobie ich w antyramie nad łóżkiem darloss patrz na stan samochodu nie na stan licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 ja polecam e34 2.0 (najlepiej z M50) lub ewentualnie e36 z takim samym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darloss Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 ja polecam e34 2.0 (najlepiej z M50) lub ewentualnie e36 z takim samym silnikiem A z gazem jak w tych silnikach??? bo w poprzednim autku miałem LPG 3 generacji BRC sequent 24 i sprawował się rewelacyjnie, ale nie wiem jak BMKI to znoszą??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 kilka osób ma gazociągi w M50, jednak podstawą jest dobrze dobrana taka instalacja (tylko sekwencja) i sprawny układ zapłonowy, jednak w przypadku gazu rozglądałbym się na twoim miejscu za motorem 2,5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 ja polecam e34 2.0 (najlepiej z M50) lub ewentualnie e36 z takim samym silnikiem Mam do sprzedania takie auto, ale bardzo drogo http://allegro.pl/item967690669.html Kupilem je z uszkodzona uszczelka pod glowica, ale jest wymieniona i nic sie nie dzieje, glowica byla planowana i sprawdzana. Mam go od listopada i wszystko OK. Mysle, ze nie mozna w nim znalezc wad. Cena moze wysoka, ale napewno nie trzeba nic przy nim robic, oczywiscie wiadomo, ze w kazdej chwili moze cos sie popsuc nawet w nowym aucie. Wszystko co powinno byc wymienione to jest wymienionea wiec przez okolo rok nie trzeba nic inwestowac, no moze poza oponami letnimi i ew. alusami. Felg nie kupuje, bo auto jest na sprzedaz, a kazdy ma inny gust. Jezeli chodzi o przebieg to popieram poprzednikow- to jest najmniej wazna rzecz, wszystko zalezy od sposobu uzytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jezeli chodzi o gaz to jestem wrogiem, a wiec lepiej nie bede sie wypowiadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darloss Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jezeli chodzi o gaz to jestem wrogiem, a wiec lepiej nie bede sie wypowiadal Wrogowie gazu :lol: którzy z gazem nigdy do czynienia nie mieli :mrgreen: A do powiedzenia zawsze mają najwięcej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Dlaczego piszesz, ze nie mialem do czynienia skoro nawet o to nie zapytales? Mialem kiedys Passata z gazem i wiem co to jest. Utwierdzilem sie w swoich przekonaniach, gdy dzwonilem do szlifierni z pytaniem o sprawdzenie i ew. naprawe glowice od tej E36, ktora mam do sprzedania i tam (szlifiernia bardzo dobra, stara, z dobra renoma, Moto-Szlif w Gdansku na Mialkim Szlaku) gosc pyta czy glowica po gazie, bo jezeli tak to sprawdzic moga, ale naprawy sie nie podejma, bo musieliby wszystko wymienic oprocz korpusu. Ale to juz nie na temat, a poza tym kazdy moze miec swoje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darloss Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) Sorry, nie chodziło mi konkretnie o Ciebie, tylko o całokształt ludzi którzy krytykują nie mając pojęcia o instalacjach, bo kiedyś mieli w starym kadecie instalkę 1 generacji która się nie nadawała do niczego, w porównaniu do obecnych instalacji z bezpośrednim wtryskiem gazu a do powiedzenia mają w tym temacie najwięcej, a po drugie silnik silnikowi nie równy, dlatego pytam jak sprawuje się w BMW:) Edytowane 27 Marca 2010 przez darloss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 zajrzyj tu http://www.maxbimmer.pl/threads/10275-E34-525i-Skóra-dobry-stan-i-opcja!?p=100083#post100083 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 co do przebiegu to nie patrz na niego... nawet jesli jest 350 000 to jesli ktos zrobil tyle na trasie i regularnie serwisowal to takie auto jest jak nowe a jesli ktos zrobil 350 000 po dziurawym miescie i niedbal zabardzo to auto nawet sie na czesci nie nadaje. To tak na marginesie pomijajac odkrecane liczniki. Jesli e36 to bierz albo 3.18is lub 3.25 ale wtedy gaz oczywiscie sekwnecja. m50 przy dobrej instalacji gazowej bedzie ci bardzo dlugo sluzyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vince Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Gaz jest dobry do zapalniczek... japonczyki dobrze znosza gaz ale napewno nie buma ja tez jestem przeciwnikiem gazu i napewno nie kupil bym zagazowanej beemki tym bardziej z tym przebiegiem Gdzie Kończy Się Prawo Zaczyna Się Życie... B..o M..oge W..szystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.