FyLyP Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 tez mi tam pasek nie pasował hehe ale na tych poniżej 2,0 się nie orientowałem bo nigdy nie miałem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 a sprzedajesz kółka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 które ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Słuchaj Mordulca! A ja mogę Cię zapewnić,że 316i może nie przyjemnie zaskoczyć przy dystrybutorze Na trasie 6,5-7L.. w cyklu mieszanym ~8-9 Teraz też mam e36, ale 2.5 i taką albo 2.8 mogę Ci polecić Na marginesie... spalanie 325: trasa ~7.2 do karpacza i spowrotem, w cyklu mieszanym~9 - 9.5L/100km Przelicz sobie i do zobaczenia na światłach ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 właśnie o takich motorach myślałem ew 2,0 Vanos, ale najchętniej 2,8 trochę mniej 2,5 także skoro już temat założony to nie będę zaśmiecał forum chce się ktoś zamienić moja E34 na E36 najchętniej 2,8 do 2,0 ? mile widziana sekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 M43 to juz całkiem niezły silnik , ale jakos nie wyobrażam sobie zebys przesiadł sie z 6 baniaków na 4 i był zadowolony z jazdy , moim zdaniem po miescie wiecej jak 2 litry na setke nie zejdziesz i jesli to ma byc oszczednosc to dla mnie paranoja , oddawac auto w ktorym masz porobione wiekszosc rzeczy i brac japonczyka w ktorym nie wiadomo co bedzie do zrobienia a zakładam ze bedzie sporo bo jak koles sprzedaje auto o budowie ktorego nie ma pojecia to nie licz ze bedziesz tylko tankował i jezdził Paliwo to najtańszy element eksploatacji w autach ktorych wiek przekracza 15 lat Moja za 2 miesiące będzie pełnoletnia ale ja to auto robie dla siebie , sporo rzeczy powymieniałem mysle ze spokojnie bedzie tego na 5-6 tysiaków ale ja robie to auto z myslą ze będe nim jezdził inaczej nie ma sensu bawic sie w doprowadzanie auta do serii u mnie spalanie w zimie było na poziomie 15L na setke , teraz przy tym ociepleniu jest w okolicach 12-13 ale to jest cena za to ze latam V8 w manualu , wierz lub nie ale to chyba najlepsza stacja radiowa w drodze do pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 wierz lub nie ale to chyba najlepsza stacja radiowa w drodze do pracy Ja mu wierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 hehe zapewne masz rację V8 nie miałem przyjemności prowadzić a moje R6 jak dla mnie też ładnie gra z zamiany nic nie będzie bo dzieciakowi nic nie pasuje, zgodził by się na 100% jak bym mu dopłacił chyba, albo oddał E34 jak stoi za E36 a to nie wchodzi w grę na ten egzemplarz. u mnie spalania nie można zbić poniżej 12 litrów, wskazówką da się zejść do 10 może ciut mniej (dziś chwilowo nawet do 6 - cud:D) ale jak policzę za ile wleje i ile przejadę to już nie jest kolorowo bo zawsze od 12+ wydaje mi się że to wina tego iż był gaz, co prawda emulatora i sondy nie wyjąłem tylko mechanicznie gaz jest odłączony no ale... to wiąże się z kolejnymi kosztami a gwarancji nie mam że spalanie spadnie bo raczej nie spadnie, bo buda jest ciężka i nie będzie tyle palić u mnie co pisał Pecet o swoim E36 a apropo V8 w manualu to w automacie przecież jest trochę większe spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 26 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Niestety, buda robi swoje... chociaż 12 to i tak sporo Resetowałeś kompa po zdemontowaniu gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 nie a jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 26 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 12 benzyny to za dużo, chyba że miasto i korki, odepnij aku i zewrzyj przewody na chwilę - 30 sekund, po odpaleniu powinno się czekać aż się zagrzeje, otworzy duży obieg, podobno...ale ciężko gdzieś doczytać o takiej procedurze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 cięzko mi powiedzieć że dokładnie po mieście i trasie, jeżdze tak i tak cały czas więc ciężko stwierdzić ogólnie po mieście spokojnie i na trasie też, chyba że mnie coś najdzie to na trasie wtedy pali więcej jak 12:P po prostu jak liczę od tankowania do tankowania to zawsze 12, 12 + ale bywa że zostaje te 12 czyli odpiąć złączyć następnie podpiąć odpalić i jeździć czy w miejscu ma osiągnąć prawidłową temperaturę silnika? kiedyś o tym gdzieś czytałem i była to bardziej złożona procedura ale nie pamiętam gdzie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Tyle BMW ile szkół na temat resetowania komputera Ja odradzałbym zwieranie klem, prąd który krąży jeszcze przez kilka minut po instalacji może wyrządzić krzywdę jakiemuś "słabszemu ogniwu w instalacji" podczas takiej zwary. Odepnij klemy ( - potem + ), zostaw na 20-30 minut, potem normalnie podłącz aku ( + potem - ) I tu również sporo nasłuchałem się na temat ustawiania kompa Niektórzy twierdzą,że te pierwsze kilka minut pracy silnika z rozstrojonym kompem, może mieć jakiś wpływ na charakterystykę pracy silnika... Szczerze, nie wiem, nigdy nie zauważyłem różnicy. Jedni mówią,że należy odpalić, poczekać kilka sekund i jechać, możliwie nie "ładować". Do 2.5 tys obr/min i zmiana, możliwie przetrzymać po kilkanaście sekund na każdym biegu. Inni,że wystarczy odpalić i czekać aż się zagrzeje, aż włączy się tzw duży obieg, jak pisał Piotr. Ja preferuję drugą procedurę Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) tylko nie 1.6 w e36 minimum 1.8IS NIE MA MOWY NIE POSZEDLBYM NA TA ZAMIANE masz fajne e34 samochód gangsta starszego pokolenia moja 2.5 24v w miescie benzyny pali 15 gazu 17 trasa benzyna 8-9 gaz 10-11 tyle pali przy ekonomiku normalnie to 60L gazu i 300 km robie wiec 20 Edytowane 27 Marca 2010 przez ///M3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) dzięki Pecet, ja właśnie kojarzę coś z 2500 obr i coś było jeszcze z gaszeniem silnika chyba, ale zrobię jak mówiłeś ja jak miałem gaz to max mi spaliła chyba 22 przy ciśnięciu pół na pół miasto/trasa znalazłęm teraz coś takiehgo: 1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus 2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie 3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2 4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU 5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-" 6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut 7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut Cool teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu ( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie 9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut co o tym myślicie? Edytowane 28 Marca 2010 przez FyLyP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.