darek-4x4 Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Witam , jestem w posiadaniu Auta terenowego typu Suzuki Vitara w którym zamontowany jest silnik z BMW E36 1.8is o mocy 140KM i momentem obrotowym 175 NM , potrzebne mi są informacje na temat tuningu tego silnika a zwłaszcza podniesieniu momentu obrotowego . Zaznacze odrazu że nie mam możliwości zmiany silnika na 2.0 ponieważ auto startuje w rajdach H4 . Prosze o informacje co zmienić(kolektory,pompy itp.) i gdzie to można kupić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KermiteNHa Opublikowano 29 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 witam. takze chetnie bym sie dowiedzial jak mozna podniesc moment w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A caly uklad wydechowy z filtrami i przemapowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 teoretycznie w IS kolektor wydechowy jest juz sportowy, wiec nie wiem jak ma sie tutaj wymiana calej reszty ukladu. Moze wałki? + jakis remap i zimny dolot. Pytanie tylko czy uzyskany przyrost bedzie adekwatny do wydanej kasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Szybka odpowiedź , ponad pół roku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 dnia 29 wrz 2010 22:26 zapytal KermiteNHa, ja tam widze zaledwie pare dni, a nie pol roku. Lepiej w ogole odpowiedziec niz robic OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Ale założyciel tematu odpowiedzi się nie doczekał i to mnie trochę zdziwiło bo pytanie dość ciekawe ze względu na auto , jestem ciekaw jak jeździ takie Suzuki z motorem od ISa i jak ten motor tam wygląda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUCKY Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 w numerze z czerwca tego w BMW Trends jest temat o e36 1,8 is tam gosciu wyciagnal z niej 180koni i 200Nm zmienil tloki od 325i, wałkii rozrzadu, szklanki i sprezyny zaworowe firmy Cat Cams oraz układ dolotowo-wtryskowy dbilas dynamics....i mozna jeszcze zmienic wtryskiwacze o wiekszej wydajnosci wtedy moc mogłby przkroczyc 200 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 to pójść od razu dalej i założyć ITB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 oraz układ dolotowo-wtryskowy dbilas dynamics....i mozna jeszcze zmienic wtryskiwacze o wiekszej wydajnosci wtedy moc mogłby przkroczyc 200 koni nie widzialem tego artykulu ale podejrzewam ze wlasnie zastosowano ITB w tym przypadku, z czego jest znana firma dbilas Co do wiekszych wtryskow to jest opinia ze w silnikach n/a nic nie daja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.