chiccoo Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Są przypadki na rynku że demontuje się visco i montowany jest wiatrak/ wentylator elektryczny (standardowy jak inne samochody mają). Jak to jest robione tzn z jakiego samochodu montowane sa wiatraki (moze jakieś "ładnie" psują ) i gdzie czujnik montowany jest w czasie takiej przeróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ale to sie nazywa mega prowizorka i patologia. Dorabianie jakis mocowan lap ?? robienie dziur? ruszanie 15-20letniego ukladu i chlodnicy ktora ma spory % uszkodzic sie przez przerobki ?? wiercenie otworow na czujnik?? gdzie?? zeby to mialo sens trzeba by bylo to pomierzyc wyliczyc.... Pozatym z tego co zauwazylem to system chlodzenia oparty na sprzegle VISCO dziala tak aby utrzymywac stala temp ma rozne biegi (sprzegania) aby utrzymywac stala temp. Natomiast systtemy na wentylator wlaczaja sie np przy 100C gdzie w bmw bedziesz mial w tym momecie wachania na wskazniku miedzy dwiema bialymi a poninien byc poziom?? MA TO SENS?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 sensu nie ma; to jest chore ludzie pracowali nad takim rozwiązaniem trochę także w 20min i wiatrakiem z poldka się tego nie poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 To było tylko pytanie- kto pyta nie bładzi Kilka osób pisze że zamontowali coś takiego i gra. A czujnik wł sie przy ok 94stopni +/- ( zależnie od czujnika). Tyle samochodów go ma na świecie i latają, więc tylko pytanie jak to robią i gdzie co podłączyć można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Osobiscie tez znam bety co maja elektro zamiast viska i chulaja bez zadnych skokow temp. Zastepuje sie glownie aby zniwelowac opory ktore dostaje motor przy zalaczaniu sie wiskozy. Konkretow narazie nie podam ale temat bede mial na uwadze jak spotkam znajomego co ma taka podmianke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Mysle ze tyle oporu co daje viskoza to nawet nie odczujesz... i jak ktos chce zyskiwac konie to robi to gdzie indziej... No wiadomo da sie to zrobic dobrze ale mysle ze koszt bedzie wiekszy jak zakup viskozy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Wiskoza nawet jak sie ******zieli to nie zagotuje Ci silnika , natomiast ******zielony wentylator elektryczny zdecydowanie tak Po co poprawiac to co jest dobre ?? Dodatkowe elektryki montują najczesciej do driftu / palenia kapcia np Łycha miał w toruniu w E30 chłodnice chyba od E32 i 2 wentlatory elektryczne jak dobrze pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Więc jest taka opcja i sprawdzona- tylko mnie zaciekawiło jak i gdzie to montowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenti Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 można zamontowac bez przeróbek, otwory na czujnik w chłodnicy sa zaslepione i służą do spuszczania wody z układu chłodzenia -wstawiasz w to miejsce czujnik np 94stc . wentylator i gitara-- otwory montażowe sa .....i masz racje ---wielu rezygnuje z viska, nie wiem tylko dlaczego ponieważ idzie je łatwo zregenerować , mi przynajmniej sie udało więcej jak 2 razy, zakup nowego jest kosztowny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 "ponieważ idzie je łatwo zregenerować" pierwszy raz słyszę!! A ile to kosztuje i gdzie to można zrobić?? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Zgadza się jak i gdzie visco można zregenerować?- nie słyszałem o takim temacie nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fzig Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=8921 Witam. Tutaj opis odnośnie regeneracji. Na ile skuteczny? Trudno powiedzieć. choć koszty nieporównywalnie mniejsze od zakupu nowego visca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 sam robiłem tez wisco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ja też, i już to dokładnie opisywałem, czasem da się uratować, jeżeli bimetal jest zabrudzony, smar + kurz + błoto...wiadomo, oczuszczenie bimetalu oraz zaworka + ewentualnie dogięcie bimetalu i może działać jak kiedyś, podobno można jeszcze visco uzupełnić olejem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 z tego co pamiętam potrzebne jest imadło i coś na czym można rozkręcić wisko w pozycji pionowej.. Olej silikonowy nalewa się do środka i wisko jak się kręci siłą odśrodkową rozprasza olej silikonowy. Z tego co pamiętam to był do kupienia ten olej w aso hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 A Tak to jakie Sa obiawy Zdechnietej Viskozy Np Bmw e46 30d ?? Bo Kazdy Gada Co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vince Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 przede wszystkim to jesli bedizesz mial padniete Visko to ci sie bedize gotowal w korku czy tez na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 są dwa rodzaje uszkodzeń: 1. nie załącza się - najczęściej - cały czas chodzi na wolnym biegu, kręci się ale jak otworzysz maskę to nie dmucha, w wielu przypadkach powodem jest brud na bimetalu i zapaćkany zaworek ale często też ubytek oleju w wiskozie, nic więcej nie może tam się popsuć, nie mówiąc o uszkodzeniach mech. - skutek: po załaczeniu dużego obiegu zaczyna sie gotować 2. załączona stale - nie słyszałem o takim przypadku - jak padnieta to spawają visco na sztywno i chodzi cały czas, nie polecam, skutek: super chłodzenie, super dzwięk odrzutowca i padnięta pompa wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wito Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 ja mam przypadek stalego spiecia wisko - chodzi stale nawet przy 15 stopniowym mrozie :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 generalnie sprawa prosta w samochodach z klimatyzacja typu climatronic masz na dole chlodnicy miejsce na czujnik , wkrecasz czujnik od 318is dajesz wtyczke od m52 z climatroniciem i masz chlodzenie na wiatrak klimy jesli przekroczy jakas tam temperature Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 generalnie sprawa prosta w samochodach z klimatyzacja typu climatronic masz na dole chlodnicy miejsce na czujnik , wkrecasz czujnik od 318is dajesz wtyczke od m52 z climatroniciem i masz chlodzenie na wiatrak klimy jesli przekroczy jakas tam temperature wystarczy ori czujnik(ten z góry)zmienić na ten z is-a,żadnych wtyczek nie potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 a nie łatwiej kupić gotowca? cena nie jest tragiczna BMW E36 316 1.6 1.8 chłodnica wody wentylator g (2109242680) - motoAllegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 18 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 wystarczy ori czujnik(ten z góry)zmienić na ten z is-a,żadnych wtyczek nie potrzeba tylko u mnie w m50b25 jest zupelnie inny pin niz z IS-a stad musze miec wtyczke z m52 z klimatroniciem i przelutowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.