januszb100k Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Mam pare pytań o e36 ponieważ mam zamiar nabyć takie cudo. Ciągle się wacham jeśli chodzi o silnik i bude. 1. czy IS Coupe ze szperą powiedzmy 75% idzie na dwójce bokiem po suchym asfalcie ? 2. czy 2.5 i 2.8 naprawdę są tak ekonomiczne jak mówią ludzie co chcą je sprzedać? (słyszałem o 13-15L a od jednego to wogle że 10L) 3. na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie E36? 4. Jaki silnik sprawdzi się na sekwęcyjnym LPG? 5. jaką wersje nadwozia później łatwiej sprzedać z jak najmniejszym spadkiem wartości? 6. jeśli zdecyduje się na 6 cylindrów to z vanosem czy lepiej nie? 7. czy są jakieś różnice w zawieszeniu w ISie? Chcę nią jeździć na codzień ekonomicznie a zarazem czasem przypalić gumke itp. Z góry dzięki za odpowiedzi liczę na Waszą pomoc. Pazdraulajut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 1.skąd weźmiesz taka szpere?? 2. w 2.8,5 osób i non stop 150 komp pokazywał 12.2 na trasie z bolesławca do wrocka,do Holandii w dwie i podobną prędkością poniżej 10 3.z tego co sam ostatnio jeżdżę i oglądam to m.in. gnijące progi pod przednimi słupkami,tylne błotniki,viscko spięte na sztywno,luzy na dyfrze 4. każdy tylko zależy w jaką instakle zainwestujesz 5.jeżeli masz e30 copue to sam sobie odpowiedz(zapewne chodziło ci o nadwozie) 6.to już zależy od ciebie czy jesteś rzeźnikiem czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 1. nie ma takiej szpery chyba ze zaciesniona na zyczenie, pojdzie bokiem ale tez zalezy na jakiej oponie 2. wszystko zalezy od stylu jazdy moze spalic 10 i moze spalic 20, zazwyczaj pala tyle ile sie wleje 3. tak jak przy zakupie kazdego innego auta, dół drzwi, progi, szczeliny miedzy elementami, zuzycie wnętrza , 4. j.w kazdy w zaleznosci kto i jak zaklada 5. cabrio jeszcze wysoko stoją, sedan, coupe raczej trzymają wartość o ile zadbany egzemplarz 6. jedni mówią że vanos to + inni że -, na minus jest to że jak się posypie to koszta sa nie małe 7. nie rozumiem pytania mariusz13 sprzedaje swoją E36 coupe, godna polecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 1) seryjne szpery z tego co wiem to 25% 2) mam 2.5 bez Vanosa napisze tak +- 400km na 50l 3)to juz wczesniej napisali 5)ja kupilem to co dlamnie bylo funkcjonalne a nie z mysla o sprzedazy 6)teoretycznie jedyna rzecz ktora moze sie zepsuc 7)jesi chodzi ci o roznice w autach gdzie sa silniki 6 i 4 garowe to raczej sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszb100k Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Ok. Dzięki chyba zdecyduje się na 2.8, myślałem że są różne sperry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUCKY Opublikowano 26 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 jesli chodzi o is-a to mialem i najlepszy silnik 4 cylindrowy ale jak teraz mialbym kupowac to zdecydowanie 2,5 lub 2,8 spalanie mojej is na 17" w miescie przy spokojnej jezdzie 10-11 jak depniesz to 15 i wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszb100k Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 no właśnie w spalaniu patrze mała różnica tam 3-5L to co to jest ...a osiągi już ogromna różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.