///M3 Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Mniej wiecej jak w temacie panowie... problem zaczol sie jak by wyskoczyl zza krzaków zgasilem za 20 min odpaliłem i od razu zgasła... okej .. jeszcze raz odpalam... gaśnie.. okej odpalam utrzymujac noga obroty lekko nierowną prace słysze.. ale coz.. jakos do domu trzeba dojechac wiec jedynka iiiiii ???? nie ma siły ? nie chce ruszyc zero mocy dopiero przy 2 tyś obr jedzie tak jak trzeba.. co jej jest ?? świece ?? przewody WN ?? tak w ogole ile moga przewody WN do niej kosztowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 nie masz przewodów WN tylko cewki na świecach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 wlasnie zauwazyłem ze są cewki :] kompletnie nie potrafie wytłumaczyc co sie jej moglo stac.. dzis sprawdzałem dokładnie zachowanie samochodu wiec jest tak obroty zaczely lekko falowac mimo ze nie falowały.. samochod nie rusza ani nie jedzie gdy nie ma okolo 2500obr powyzej tej wartosci startuje przyspiesza jedzie tak jak trza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 jesli byłoby coś z układem zapłonowym to silnik by nie równo chodził, a z tego co piszesz to tak się nie dzieję, ja bym zaczął od sprawdzenia: - szczelności gumy między przepływką a kolektorem (+ ogólnie czy jakaś "rurka" nie wisi), - sprawdzenia i ewentualnej wymiany filtrów powietrza i paliwa, a potem można się bawić w grubsze rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Przeczysc wtyczke od czujnika położenia wału , mozliwe ze przez to masz takie zamieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 ale to jest dla mnie dziwna usterka.. auto rusza od 3 tyś obr ? faluja obroty i to wszystko stało sie nagle ? poprostu spadło z nieba doslownie wszystko bylo super zgasilem za 30 min juz odpalila z problemami.. szczerze... nigdy sie nie spotkałem z takim przypadkiem czy to moze byc cos z elektryka silnika czy cos w tym stylu ? dodam ze w przerwie 30 min kiedy wlasnie stala pokropił deszcz wiec co wilgosc ? zimą tez byla wilgoc i wszystko bylo git majonez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 jesli nie sprawdzisz i niewyeleminujesz potencjalnych przyczyn to sie nie przekonasz... wiec zakasaj rekawy i do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 no grzebie i grzebie jak to nic nie da jutro jadymy do lekarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 zawiozłem mojego szerszenia do znajomego mechanika i odbierajac w przelocie bo sie spieszylem tylko powiedzial ze mialo to zwiazek z przepływomierzem ogolnie dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.