michal2000-85 Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Witam. Zamierzam kopić E46 320d (136KM), dziś oglądałem kilka jedna mnie zainteresowała i zastanawiam się nad kupnem. Nie znam się bardzo na tych silnikach, ale zaniepokoił mnie dymek, to znaczy raczej para wydobywająca się z pod korka wlewu oleju na zapalonym silniku. Dodam ze obroty są normalne i nic się nie dzieje innego tylko ta para. Nie wiem czy to świadczy o jakiejś nieszczelności może czy to porostu tak bywa. Proszę o szybka odpowiedz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Dziwna sprawa , albo odma kompletnie zatkana , albo nie wiem uszczelka klękła ... a jak wyglada olej ? nie ma masła na bagnecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2000-85 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 olej wygląda normalnie i nie ma masła, pracuje tez normalnie. A z tego co czytam na różnych forach to ludzie mówią ze to normalne szczególnie wiosna. ze różnica temperatur silnika i otoczenia. ale ja jednak się trochę obawiam i nie wiem co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 A z tego co czytam na różnych forach to ludzie mówią ze to normalne szczególnie wiosna. ze różnica temperatur silnika i otoczenia. Dobra dobra zgadzam sie ze moze byc osad z masła na korku , ale nie róbmy jaj parowóz po odkreceniu korka od oleju to nie jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 ja miałem kiedys pełno masła na korku i bagnecie wszyscy stawiali na uszczelke pod głowica.było sprawdzone i uszczelka cała. po prostu gdy jest duza równica temperatur wytraca sie woda z oleju.wiadomo że potem nie wymiesza sie ona z olejem wiec bedzie parowac.... Tak powiedzieli mi w Jetronicu wiec chlopaki mieli chyba racje i nie martw sie o silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 ale zaniepokoił mnie dymek, to znaczy raczej para wydobywająca się z pod korka wlewu oleju na zapalonym silniku co to znaczy, para a para może różne rzeczy znaczyć, jeśli było poniżej zera (niska temp) to normalne że widać dymek, w końcu olej jest gorący i też paruje, ale nie może być tak że widać dużo pary-jak z czajnika, sprawdz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym, czy nie śmierdzi spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego, co się działo jak odkręciłeś korek oleju, jakaś reakcja silnika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2000-85 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 po odkręceniu korka żadnej reakcji silnik pracował prawidłowo. a para, albo dymek delikatny bez śladów spalin, ale jednak widoczny. a temperatura około +10 stopni. nie wiem nie znam się i dlatego pytam bo w innej po odpaleniu chyba nie było czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 to wskazuje na zapchana odma,bo po odkręceniu korka obroty powinny falować,słyszałem kiedys to takim sposobie sprawdzania odmy żeby odkręcić korek wlewu oleju i położyć kawałek kartki na otwarty wlew jak zdmuchnie go ciśnienie to wskazywało by to na zapchaną odmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 pewnie odma do wymiany. Powinno autko się zawachać na wolnych po odkręceniu korka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tak piszą Koledzy wyżej, po odkreceniu korka silnik powinien "falować". Sparawdź jeszcze czy jak połozysz reke na wlewie oleju czy zasysa delikatnie dłoń i silnik odzyskuje równomierną prace. Jeśli nie to na 100% odma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tak piszą Koledzy wyżej, po odkreceniu korka silnik powinien "falować". . nie koniecznie falować, ale po odkręceniu korka powinien " sie zawahać" czyli powinny spaść obroty i wrócić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenti Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Bzdura , bzdur ,bzdura --- ludzie to DIESEL , to normalka -- a wszyscy sie wypowiadaja co maja benzynę, ale mu sieke w głowie zrobiliście :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Bzdura , bzdur ,bzdura --- ludzie to DIESEL , to normalka -- a wszyscy sie wypowiadaja co maja benzynę, ale mu sieke w głowie zrobiliście :-) Taki parowóz w Dizlu to wg Ciebie normalka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenti Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 co to znaczy parowóz ?? jeżeli BARDZO duzo to zle ale jezeli tylko mały dymek to ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenti Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Witam. Zamierzam kopić E46 320d (136KM), dziś oglądałem kilka jedna mnie zainteresowała i zastanawiam się nad kupnem. Nie znam się bardzo na tych silnikach, ale zaniepokoił mnie dymek, to znaczy raczej para wydobywająca się z pod korka wlewu oleju na zapalonym silniku. Dodam ze obroty są normalne i nic się nie dzieje innego tylko ta para. Nie wiem czy to świadczy o jakiejś nieszczelności może czy to porostu tak bywa. Proszę o szybka odpowiedz inicjator postu napisał "dymek" a nie kopcenie jak PAROWÓZ . zresztą niech wklei filmik i sie zobaczy bo to gdybanie , Po dodaniu gazu tez DYMI --proszę o odp założyciela postu ? Edytowane 30 Marca 2010 przez Kenti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATAN Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 ja miałem kiedys pełno masła na korku i bagnecie wszyscy stawiali na uszczelke pod głowica.było sprawdzone i uszczelka cała. po prostu gdy jest duza równica temperatur wytraca sie woda z oleju.wiadomo że potem nie wymiesza sie ona z olejem wiec bedzie parowac.... Tak powiedzieli mi w Jetronicu wiec chlopaki mieli chyba racje i nie martw sie o silnik To samo miałem w E 36 2,5 benzynka u Arka w Opolu (M-Auto Serwis) otrzymałem potwierdzenie że jest o.k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 inicjator postu napisał "dymek" a nie kopcenie jak PAROWÓZ . zresztą niech wklei filmik i sie zobaczy bo to gdybanie , Po dodaniu gazu tez DYMI --proszę o odp założyciela postu ? Widze ze się dobrze orietnujesz w temacie , to jak mozesz to napisz skąd bierze się ta para w dizlu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.