Waldi369 Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 ..oferuje się sporo różnych patentów odcinających pompę benzyny podczas jazdy na LPG czy jednak w rezultacie nie pogarsza to sytuacji - ostatnio mechanik tłumaczył mi,że odciecie to nie jest dobry pomysł bo jednak benzyna krążąc w obiegu chłodzi i udrażnia układ zgoła odmienne zdanie maja entuzjaści i oczywiście wytwórcy urządzeń.. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW_Zbyszek Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 W mojej Siódemce nie mam gazu, ale wydaje mi się że jeśli ZAWSZE będzie paliwo - tak min. 1/3 baku (czyli koło 30 litrów), to odcinać pompy nie trzeba -- chyba że masz zamiar jeździć bez benzyny, to wtedy chyba najlepsze wyjście. Ale znam kilka przypadków, gdzie od jazdy na pustym, rdza zeżarła zbiornik. U mnie w Poldku przez ponad rok nie było kropli benzyny -- po zalaniu Pb, pompa działała, ale z lekkim opóźnieniem - zanim paliwo dotarło po przełączeniu z LPG na B to trzeba było poczekać max.10 sekund - potem auto jechało dobrze, natomiast paliwo ciekło ze zbiornika w kilku miejscach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Doradzić Ci nie doradzę co zrobić. Ja mam pompę odłanczaną za pomocą przekaźnika. Jadąc na gazie odłancza się pompa. Swego czasu miałem problemy ze znikanie paliwa. Dzięki temu zaopserwowałę dużo zjawisk w układzie paliwowym. Nawet jak pompa nie działa paliwo powoli jest wsysane do listwy a z listwy przewodem zwrotnym do baku. Mimo ze w baku jest odpowiecznik działający obiek jest wymuszony. Pąpa zużwa sie bardziej pod obciążeniem, kiedy cała ilość paliw jest zwracana do zbiornika. Nie prawdą jest w wypowiedziach czytających w innych postach iż chłodzą się wtryski! Przecież nie działają (są odłączone) to jak mogą być chłodzone. W baku zawsze powinno być przynajmniej 10l paliwa. Tak jak koledzy pisali żeby bak nie zardzewiał. Rozruch na paliwie wystarczy żeby przesmarował pompę i tylko o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWARIAT Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 zgadzam sie najlepszym rozwiazaniem jest odlaczanie pompy na lpg ci co tak nie zrobia predzej czy pozniej wymienia pompe paliwa :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 nie odcinaj pompy.pompa przy jezdzie na lpg pracuje na max obrotach i defakto z najwiekszym obciązeniem ale chłodzi wtryskiwacze i cały układ pod warunkiem ze masz troche tej benzyny w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 pompy niepowinno sie odlaczac gdyz jest i tak stosowana do ciaglej pracy musi chodzic.odlaczanie pompy jest bledem choc i tak ludzie ja wylaczaja.powiedzmy ze jedziamy na gazie z wylaczona pompa, z jakiegos powodu musimy przelaczyc z gazu na benzyne i wtryskiwacze benzynowe startuja(na sucho)zanim dotrze do niego benzyna. Czas ten jest bardzo malej wartosci lecz jest w ten sposob zwieksza sie zuzycie miedzy innymi wtryskiwaczy zaowazcie ze auta fabryczne z gazem nie maja odlacznika pompy to tylko jest wymysl tych co zaluja wlac paru litrow benzyny(bo przeciez po co mi benzyna jak mam gas?)pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 20 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 swieta racja znam takich co teraz musza wymueniac wtryskiwacze bo sie pozacierały z braku laku i benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 20 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Mam wylaczona pompe u siebie z tego powodu ze po co ma pracowac jak i tak nic nie daje ,po co ma tloczyc paliwo?co do napalania wtryskow to fakt ale wystarczy co jakis czas przejechac pare km na paliwie i z glowy,tym co nie maja wylaczonej radze to zrobic poniewaz czeka ich wymiana,tak jak moich kumpli wystarczylo ze zaswiecila im rezerwa i po kilku takich razach pompe trafilo. +++MIKI 78 ++++ma swieta racje co do pompy wystarczy odpalic na benzynie i przelaczyc na gaz i zadnego problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śruba Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 ja z tego co wiem z doświadczenia i z tego co zapamiętałem ze szkoły, mogę Ci powiedzieć tyle: paliwo powinno być ciągle w obiegu ponieważ w ten sposób chłodzone są wtryskiwacze (które podczas otwierania elektrozaworu gazu są odłączane). przegrzanie wtryskiwaczy może spowodować zacieranie się ich, co po pewnym czasie doprowadzi do zakończenia ich żywotu... tak więc ja osobiście odradzam odcinanie pompy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewko Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 ci ktorzy twierdza ze pompa sie zepsuje jesli caly czas pompuje paliwo do zamknietych wtryskow sa w wielkim bledzie ja jezdze na lpg z wlaczona pompa i jest oki nalezy tylko co jakis czs sprawdzic paliwko zeby nie bylo zbyt malo w baku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Jak widać ilu użytkowników, tyle opini. Mój znajomek nie miał odciętej pompy i zatarł mu się jeden wtryskiwacz i padła pompa. Więc trochę chyba nie do końca jest to prawda o chłodzeniu wtryskiwaczy, skoro i tak się zacierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 6 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 U mnie tak: pompa jakaś za 200 z ł nówka - 2 tygodnie pochodziła - bez odcięcia - paliwa było MINIMUM POŁ BAKU!! Teraz - trzeba kupić pompę za 600 zł i odcinkę za 20zł - inaczej nie zrobię nie kupowac pomp z www.pompynet.pl!! ch... nie uznają reklamacji - tzn jasno i wyraźnie mi napisali, że mogę odesłać i nie uznają rekklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 7 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Biorac to na chlopski rozum - pompa paliwa jet przeznacozna do pracy ciaglej i ma wieksza wydajnosc niz potrzeba. Podaje wieksza ilosc paliwa niz potrzebuje silnik a nadmiar wraca do baku. Wiec nie rozumiem dlacego ma byc wylaczona przy jezdzie na LPG :shock: jezeli pompa pada to albo na sucho latala albo padla jak kazde urzadzenie mechaniczne nic nie jest wieczne u mnie pompa [pracuje bardzo cicho nawet myslalem ze padla jak mialem problemy z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 7 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 tak jak pisałem - minimum pół baku paliwa!! przed założeniem moczyła się w słoiku z benzyną. możliwe że jakaś do dupy była, bo w poldku miałem przez półtora roku, i bez odcinka śmiagałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 7 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 widocznie lipna byla i znow potwierdza sie regula ze lepiej oryginal kupic no coz niby drozej ale jak kupujesz kilka tanszych to w efekcie oryginal wychodzi taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 7 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 dokładnie!! jeśi chodzi o pompe to oryginał koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Witam! ja też mam odcięcie pompy przy właczeniu lpg a wiecie co trzeba zrobic jeszcze dobrego szpeca zeby podłaczył sie pod wtryski i tez je wyłaczało! bez odciecia wtrysków tez mi wasysało z przewodów a teraz ten problem zginoł, jadąc na gazie przerzuce na paliwo i chodzi odrazu! po co ma chodzic pompa jak jeżdzimy na LPG pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 27 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 No to jak masz zrobione to odcięcie? Kabel z elektrozaworu jest przylutowany do jednego ( chyba czerwono-białego) z tej wiązki co idzie do wtrysków? Czy jakoś inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.