BASTARS Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 downpipe nie jest niczym innym niż gotowiec który musi pasować po wywaleniu kata i kawałka rurki za pierwszym katem , do cybanta , tylko za cenę tych z allegro , mechanik zrobi Ci prawie 4 takie sztuki jak dobrze pamiętam jak Jaro wywalał u siebie , fachura pospawał mu takie cuś za ok 120zł z wymianą 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jeszcze jedno pytanie. Co sądzicie o tzw. "downpipe"? Kolega z BMW-SPORT zaleca by to zrobić bo turbina zacznie wcześniej wstawać. Co to w sumie jest, na czym to polega, itd ???DIY 330d decat ...tak jak pisze Bastars downpipe to nic innego jak rura. Ja u tłumikarza po prostu wspawałem kawałek rury i po sprawie. Downpipe ma 1 plus jest "uszyty" na miarę Odkręcasz starą rurę z katem i wkręcasz nową "rurkę" bez kata Jak masz nadwyżkę siana to możesz się pokusić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 usuwasz cata i spalinki mają łatwiej sie wydostac samo usuniecie obu katów powinno zmnienic dzwiek bedziesz słyszał swist pierwszy cat idzie troszke po skosie i trza sie pobawic mozna kupic gotowca Downpipe BMW 330d e46 Rura Kolektorowa katalizator (2191383127) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a z drugim to sobie kazdy poradzi złącze elastyczne to jest największe g*wno jakie może być w układzie wydechowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 złącze elastyczne to jest największe g*wno jakie może być w układzie wydechowym Mógłbyś czasem rozwinąc te Twoje fachowe, niezwykle pomocne i zaje*****biście trafne spostrzeżenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Diesel generalnie nie potrzebuje zadnego wydechu aby poprawnie pracowac dlatego ja proponuje przelot plus ladna koncowka. I moim zdaniem najlepiej graja te wydechy: Tylko szlag wie skad to wyrwac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Popieram co Nem napisal. W TDSie ktory sprzedalem, mialem caly przelotowy uklad, tylko tylna pucha byla dedykowana do TDS'a, tez przelotowa. Chodzilo glosniej, ladniej, ale zdecydowanie nie za glosno. Powodem jest turbina, ktora naprawde sporo tlumi z tych dzwiekow. Pamietaj Forest, tylna pucha to tylko daje walory dzwiekowe, nie ma tam za cholere jakikolwiek wplyw w poprawne dzialanie samochodu. Ja gdzies mialem (i nie wiem czy przypadkiem jeszcze gdzie nie lezy) koncowa pucha, 50cm dlugosci ultera. Przelotowa, ladny bas, jesli chcesz i jesli ona dalej tam lezy, to moge ci ja pozyczyc, wspawaj sobie tego dziada i zobaczysz jak chodzi. Jesli do dupy, to odcinasz i oddajesz z puszka Tyskiego i jest gites Przynajmniej da ci to jakies pojecie. Tylko daj znac czy bylbys chetny, to postaram sie poszukac tego starego dziada. Sciagnalem ja jedynie poniewaz w wolnossacym, na dluzsza mete tak leb rozwalalo ze mozna bylo sie tylko pochlastac, ale w twoim mysle ze byloby to znacznie bardziej stonowane, z ladnym pomrukiem... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Dzięki Wozu ale Remus już w drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Wow widzę Forest szalejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dzięki Wozu ale Remus już w drodze Bedzie Pan zadowolony, czekam na efekty montazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 No to czekamy. Brrr Brrr Brrr Ps. A świst będzie taki jak u wujka Edka?- jego dźwięk/ świst z odbytu "skromnej E46" mnie na łopatki kładzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 No to czekamy.Brrr Brrr Brrr Ps. A świst będzie taki jak u wujka Edka?- jego dźwięk/ świst z odbytu "skromnej E46" mnie na łopatki kładzie Nie bo Edu ma turbine wielkosci mojej e34 i 230982013498Nm :lolol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Nie bo Edu ma turbine wielkosci mojej e34 i 230982013498Nm :: Więc lypa a myślałem już że następny będzie u nas z gwizdkiem w odbycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Chicco nie wiem co Ty masz z tymi odbytami...:-P Znajdź sobie jakąśm kobietę a nie tylko odbyty i odbyty ciągle :lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mógłbyś czasem rozwinąc te Twoje fachowe, niezwykle pomocne i zaje*****biście trafne spostrzeżenia... wystarczy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.