Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam wyciąc kata pod turbiną, dwa następne, tłumik środkowy i w miejsce końcowego wstawic jakiś sportowy. Nie mam sond lambda (184 KM w serii) więc po wycięciu nie powinno byc problemów. Czy tłumik dedykowany np. Ultera do e46 328i będzie pasował do 330d? Zależy mi na tym by troche lepiej była słyszalna praca silnika i turbo bo jest tak cichy, że muzyki 6 cylindrów prawie nie słychac. Od razu napisze, że nie moge sobie pozwolic w chwili obecnej na np. Eismanna za 3000 zł. Myślałem o wycięciu tych elementów i wstawieniu jakiegoś innego końcowego. Co myślicie, jakies porady? Z góry dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ebay.de znalazłem dedykowanego eismann'a ale cena 2700 zł troszkę mnie przeraża.

Ewentualnie mógłbym się skusic na coś takiego...

http://cgi.ebay.pl/Remus-Sportauspuf...item1c0e1aca21

http://cgi.ebay.pl/Sebring-Sportausp...item1c0e2865a8

Edytowane przez Forest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forest tak jak ja ci pisalem jedyna sensowna opcja nie ma co sie pchac w koszta jest rowniez na allegro wydech z kwasiaka do 328 benzyny ale buda ta sama wiec jest szansa ze bedzie pasowal po niewielkich przerobkach do ciebie... link

http://www.allegro.pl/item928737468_uklad_wydechowy_bmw_e46_3_cale_wykonanie_inox.html

podloga ta sama jedynie przod trza bylo by przerobic przy downpipie:"D

taki wydeszek normalnie ponad 2 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, mój błąd. Mam sondę na kacie za turbo.

no właśnie masz , masz i to zaraz przed katem, jak wywalisz kata to na 99% lambda nie będzie pracowała poprawnie i na 99 % będzie błąd od kompa, nie wiem jak jest w e46 albo nie pojedzie albo będzie lała sie ropa strumieniami bo będzie tryb awaryjny......

więc:

1. przeprogramowanie kompa

2. emulator lambdy

ale to juz nie moje tematy ;)

nr 9 lambda

188..jpg

188..jpg

Edytowane przez Piotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Piotr. TDserek dzwoniłem do tej firmy z Olsztyna. Mogą zrobić taki wydech do e46 330d za 1500 zł. Ale trzeba do nich jechać i zostawić auto na jakieś 8 - 10 godzin. No i co z tym katem za turbo? Oni robią wydech od kolektroa wydechowego. Musieli by go wkomponować w układ wydechowy??? Te dwa katy dalej wywalić czy też wspawać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dariotral.Dzwoniłem do tego p. Krzysztofa - zaśpiewał 3600 zł. W Jetroniku Wrocław i Master Tuning w Warszawie polecili mi firmę z Siemanowic Śląskich

http://www.mgmotorsport.pl/

Tam wykonają układ wydechowy za 2500 zł. Właściwie to samo co w Olsztynie za 1000 zł mniej. Chyba więc zrobię sobie wycieczkę do Olsztyna...Zarówno ludzie z Master Tuning jak i Bogdan z Jetronik twierdzą, że nie będzie problemów z autem bo sonda jest PRZED katem... I nie trzeba dokonywac modyfikacji programu. Polepszy się trochę dźwięk, może dojdzie kilka KM ale na pewno moment obrotowy będzie dostępny od niższych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie masz , masz i to zaraz przed katem, jak wywalisz kata to na 99% lambda nie będzie pracowała poprawnie i na 99 % będzie błąd od kompa, nie wiem jak jest w e46 albo nie pojedzie albo będzie lała sie ropa strumieniami bo będzie tryb awaryjny......

więc:

1. przeprogramowanie kompa

2. emulator lambdy

ale to juz nie moje tematy ;)

nr 9 lambda

[ATTACH=CONFIG]639[/ATTACH]

Zaden Problem Wspawuje sie sade i po problemie !!! a przy zmianie wydechu na wiekszy przydala by sie mala rewolka w programi wiekszy wydech = wieksze osiagi :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę temat. Warto zainwestowac w dedykowany tłumik do diesla? Znalazłem taki model :

Sportschalldämpfer mit 2 Endrohren

Nie mogę nigdzie znaleźc filmików z tym tłumikiem. Więc pytanie czy warto to brac...Znalazłem taki, nówka sztuka za 250 ojro więc z przesyłką wyszłoby jakieś 1200 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam ze w TDSie mialem dedykowana koncowke, ale byla zdecydowanie nizsza polka niz ta twoje. Ogolnie nie bylo tak wielkiej roznicy, bo turbina sporo wycisza. Znalazlem 330d z eisenmannem, wiec mysle ze i ten twoj moze ladnie sobie gadac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PolskaJazda » Wszystkie samochody » BMW » BMW 3

Tylko takie cos wyszperalem, ogolnie komin ten sam, o ktory pytales w linku praktycznie, tylko ja nie mialem siateczki w srodku. Co do dzwieku, to znasz moje zdanie, jak koncowy jest dedykowany to zrobi o wiele wieksza robote niz jakies customowe. A jak Ci sie dzwiek nie spodoba (w co naprawde watpie) to na allegro Remus Ci sie sprzeda szybciej, niz bedziesz aukcje wystawial.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usuwasz cata i spalinki mają łatwiej sie wydostac samo usuniecie obu katów powinno zmnienic dzwiek bedziesz słyszał swist pierwszy cat idzie troszke po skosie i trza sie pobawic mozna kupic gotowca Downpipe BMW 330d e46 Rura Kolektorowa katalizator (2191383127) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a z drugim to sobie kazdy poradzi

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...