chiccoo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mam walnieta uszczelkę w korku na zbiorniczku wyrównawczym. Chce kupić ale jaki 1,4 czy 2,0 bar ? Sprawdzałem w innych samochodach BMW, pojemności/ benz/ diesel i sa różne Jaki kupić? 1,4 bar ma oznaczenie 140 2,0bar ma oznaczenie 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 realoem Ci podpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja mam benzynke M50 i mam korek 2,0 bary w tdsie jak sie nie myle masz 1,4 bara. [ Dodano: 3 Sierpień 09, 08:59 ] Tak realoem wskazuje na korek 1,4 bara w 2,5 tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 1,4 bara- ok. Ale czemu akurat 1,4 bara, a nie 2,00? Na mieście spotkałem chyba 3 lub 4 E34 525tds i miały rózne korki !!!!! Jak sprawdzić jak korek powinien być u mnie ? Może to i głupie i szukam problemów sobie, ale pocoś te oznaczenia są. Znajomi mają: E36 316- 2,00 E36 320- 1,40 E36 318- 2,00 E34 520- 1,40 E34 525- 2,00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jak sprawdzić jak korek powinien być u mnie ? realoem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jak sprawdzić jak korek powinien być u mnie ? realoem Realoem- fajny programik nawet, nie znałem jego Tylko że tam są ceny w dolcach a tu są w PLNach http://www.mototec.pl/etk.php Wystarczy tylko skopiować numer katalogowy i już jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Oznaczeniami np E34 525/520 nie należy sie sugerować bo w E34 520 montowano silniki M20 ktory ma korek 1,4b a silniki M50 juz 2,0b podobnie z 525. Tds 525 ma korek 1,4b a dlaczego akurat tak-cisnienie ma duży wpływ na cyrkulacje płynu w układzie,na temperature wrzenia płynu,szybkość uchylania termostatu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.