woz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witajcie. Pisze z zapytaniem o zagazowaniu e90-tki. Zupelnie sie nie znam na nowych furach (wiecie ze dla mnie fura z rocznika 2007 jest fura tak nowa, ze praktycznie z salonu wyjedzie dopiero za 10 lat. Old school rulz! lolol Pytanie jest na wszelki wypadek, poniewaz nie wiem czy nowsze beemki, czy one np lepiej lub gorzej reaguj na gaz. Konkretnie chodzi o model e90 330xi z 2007 roku. Moj kuzyn wreszcie przesida sie na jaks dobra marke, i na dnich bedzie kupowal e90 330 xi. Poniewaz trzaska nprawde duza ilosc kilometrow, bedzie ladowal jakas sekwencje z najwyzszej polki. I teraz pytanie, czy sa jakiekolwiek zastrzezenia przed montazem lpg do tego silniku? czy moze smialo bez obaw? Z gory thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Nie wiem jak to w wypadku E90, ale do poliftowego E60 jest problem z zalozeniem gazu, bo sa tam jakies inne uklady wtryskowe (az tak sie nie znam, nigdy LPG nie mialem). Mowil mi to zarowno moj mechanik, ktory montuje gaz i bodajze w AutoSwiecie byl o tym artykul. Z przedliftowymi problemu raczej nie ma, troche ich na allegro stoi zagazowanych. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 chodzi o CR, jak nowa jednostka będzie na CR to gazu nie założą jak jest na normalnym układzie wtrysku paliwa to bez żadnego problemu da się to ogarnąć 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 niektóre nowe silniki mają wtrysk bezpośredni!!! coś w stylu fsi w VW!! zależy jaki ma silnik [TABLE=class: wikitable] [TR] [TH]330i[15][/TH] [TD]R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC[/TD] [TD]wtrysk EFi[/TD] [TD]85,00 mm × 88,00 mm[/TD] [TD]10,7:1[/TD] [TD]257 KM (189 kW) przy 6600 obr/min[/TD] [TD]300 N•m przy 2500-4000 obr/min[/TD] [TD]6,1 s[/TD] [TD]250 km/h[/TD] [TD]8,7 l / 100 km [/TD] [/TR] [TR] [TH] 330i[16] [/TH] [TD] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC [/TD] [TD] wtrysk bezpośredni [/TD] [TD] 85,00 mm × 88,00 mm [/TD] [TD] 12,0:1 [/TD] [TD] 272 KM (200 kW) przy 6700 obr/min [/TD] [TD] 320 N•m przy 2750-3000 obr/min [/TD] [TD] 6,1 s [/TD] [TD] 250 km/h [/TD] [TD] 7,2 l / 100 km [/TD] [/TR] [/TABLE] do tego drugiego będzie problem z założeniem gazu!! ale się da!!! tylko np na wolnych chodzić będzic na benzynie i np pow 4 tyś też na benzynie a pomiędzy na gazie(od 1000rpm/m do 3900rpm/m)!!! jeszcze nie ma idealnej inst do wtrysku bezpośredniego!!!!!!! miejmy nadzieje że kuzyn kupi tą pierwszą jednostke!!!! co prawda troszke słabszą ale gaz bez problemów założy!!:lol: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 No właśnie bezpośredni wtrysk common rail w nowych silnikach benzynowych BMW. Mało to masz piezokwarcowe wtryskiwacze, idąc dalej masz kolego tzw multi wtrysk czy wielowtrysk jak wolisz. Innymi słowy dawka paliwa jest podzielona np na 7 części aby silnik mógł pracować lepiej równiej i elastyczniej. Dodatkowo Wtryskiwacze w CR sa narażone na wysoką temperature i muszą mieć stały przepływ paliwak tóre je chłodzi więc trudno tu założyć gaz bo raz dwa wykończysz wtryskiwacze benzynowe. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 czyli rozumiem ze do wtrysku sterowanego elektronicznie (EFI) moge zalozyc gaz bez problemu, ale juz do wtrysku bezposredniego common rail juz bede mial problem z instalka? Orientujecie sie moze do kiedy montowany byl EFI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Generalnie to ja slyszalem jeszcze, ze w wypadku wtrysku bezposredniego ta akcja jest po prostu nieoplacalna, bo auto jezdzi praktycznie i na gazie i na benzynie. Wiec koszty niemale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Dokładnie czechu tak jak mówisz a jest to spowodowane tym że wtryskiwacze benzynowe musza się być chłodzone paliwem które przez nie przepływa, inaczej przegrzały by się do tego stopnia że by się powypalały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 chodzi konkretnie o ten egzemplarz. Chyba ze widac ze z nim jest cos nie tak? Zaraz wrzucam do tematu obejrzyj mi auto.. http://otomoto.pl/bmw-330-xi-4x4-full-wersja-xenon-navi-C19155764.html Dzieki chlopaki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 a instalacje V-tej generacji,gdzie gaz jest wtryskiwany w stanie ciekłym,pod wysokim ciśnieniem,nie dały by rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 a instalacje V-tej generacji,gdzie gaz jest wtryskiwany w stanie ciekłym,pod wysokim ciśnieniem,nie dały by rady? no tak ale dalej są dodatkowe wtryski!!! więc odłączając benzynowe cho0dzą od gazu!! więc się szybko zatrą!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Dokładnie jak wyżej, każde odłączenie benzyny spowoduje przegrzanie wtryskiwaczy benzynowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 spoko,nie wiem,to sie pytam,a ciekły gaz nie zapewni im odpowiedniego smarowania i chłodzenia? edit:dobra,kapuje,dodatkowe wtryski:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 ale to leci innymi wtryskiwaczami............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 zedytowałem wcześniej...już załapałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 tak jak koledzy napisali wtrysk bezposredni , z tego co mi wiadomo ani w niemczech ani nigdzie nie jezdzi auto na gazie z takowym silnikiem , jeszcze musi sporo wody w rzece uplynac , wiec jak auto ma wtrysk bezposredni to nie pojezdzi na gazie. generalnie nie wiem czy zauwazyliscie ale auto to jest US version i silnik tylko na stany wypuszczany , wtrysk EFI wiec gaz podejdzie ale pytanie jak z czesciami czy w takiej samej cenie itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 z tego co mi wiadomo ani w niemczech ani nigdzie nie jezdzi auto na gazie z takowym silnikiem , jeszcze musi sporo wody w rzece uplynac , wiec jak auto ma wtrysk bezposredni to nie pojezdzi na gazie słabo śledzisz temat Lpg na targach był golf 6 tfsi z gazem ale tak jak napisałem:) będzie chodzić ale na dwa paliwa!!! na wolnych na benzynie i powyżej ok 4000 tyś też na benzynie a pomiędzy wolnymi a 4000 na gazie!!! i koszt jest też nie mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jednyny sposób to chyba wywalenie wtryskiwaczy benzynowych a w ich miejsce wrzucenie wtryskiwaczy do gazu z bezpośrednim wtryskiem gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 słabo śledzisz temat Lpg na targach był golf 6 tfsi z gazem ale tak jak napisałem:) będzie chodzić ale na dwa paliwa!!! na wolnych na benzynie i powyżej ok 4000 tyś też na benzynie a pomiędzy wolnymi a 4000 na gazie!!! i koszt jest też nie mały przyznaje sie , temat bardziej traktuje jako ciekawostke niz cos w czym warto zglebiac wiedze , ale chodzilo mi o prace na gazie w 100% , bo o takowym samochodzie nic nie wiadomo i taki mialem na mysli , bo pisales juz wczesniej ze mozna zrobic "hybryde" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Wlasnie rozmawialem z kuzynem. On z kolei cos wyczytal, ze tak jak 328 i 330 ma bezposredni wtrysk, to 325 nie ma? Dobrze slyszal? Czyli jak bedzie chcial ladowac koniecznie LPG, to szukac tylko e90 w 325? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 są dwa rodzaje 330 na bezpośrednim wtrysku i na efi:) do 2007roku szły na normalnym wtrysku:) gdzie gaz można założyć po 2007 już bezpośredni wtrysk:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech28 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Kur**...nie rozumiem takiego czegoś...po co kupować e90 3 litrowe i ją zagazować ? Jak nie ma się na benzynę to lepiej kupić mniejszą pojemność wg. mnie ponieważ gaz to straszna wiocha...wyobraź sobie...podjeżdżasz na Shella czy BP e90 i co tankujesz ? gaz :bag: to nie golf III czy tam astra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jak nie ma się na benzynę to lepiej kupić mniejszą pojemność wg. mnie ponieważ gaz to straszna wiocha...wyobraź sobie...podjeżdżasz na Shella czy BP e90 i co tankujesz ? I właśnie nazwałeś sporą część forumowiczów WIEŚNIAKAMI ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Kur**...nie rozumiem takiego czegoś...po co kupować e90 3 litrowe i ją zagazować ? Jak nie ma się na benzynę to lepiej kupić mniejszą pojemność wg. mnie ponieważ gaz to straszna wiocha...wyobraź sobie...podjeżdżasz na Shella czy BP e90 i co tankujesz ? gaz :bag: to nie golf III czy tam astra... Ja np byl wolał jeżdzić E65 745i na LPG niż Skodą Octavią 1.6 na PB. A wstyd to kraść i z d*py spaść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech28 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mordulec, przeczytaj jeszcze raz to co napisałem i poprawnie to "rozszyfruj". Nie napisałem, że taki człowiek to wieśniak, tylko iż takie "postępowanie jest "wieśniackie" a to już spora różnica. kozin09, a ja np zamiast 3.0 w gazie wolał bym 2.0 które spalałoby mi w trakcie swojego życia Pb98. Jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.