mat Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 No więc jak wspominałem mam kilka rzeczy w moim nowym nabytku do zrobienia. Jedną z nich jest cały czas wydobywające się ciepłe powietrze z nawiewów. Czy dam na zimne czy na ciepłe cały czas wieje ciepłe powietrze. Zmieniałem panel od klimy.. Nie pomogło więc obstawiam słynne elektrozawory.. Teraz pytanie: czy to to?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=64_0146&hg=64&fg=18 nr5 ?? oraz czy to to samo co to (2gie zdjęcie) http://allegro.pl/item1013323147_bmw_e34_e32_elektrozawory_zawory_pompka.html#gallery jeżeli tak to czy jest to pod czarną klapką za bezpiecznikami. (mogę sprawdzić dopiero jutro a ciekawość mnie pali) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 daj znać jak rozwiążesz problem bo u mnie jest to samo:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 zgaadza się są one pod czarną klapką za bezpiecznikami na podszybiu, / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tak to jest to. U mnie kiedyś padły, ale jakoś sie naprawiły samoczynnie. Może będe miał jeszcze te co kupiłem do siebie- poszukam w garażu to jak bedziesz chciał zrobię Tobie promocje A sprawdza się je dotykając dwoma palcami dwóch blaszek na górze i czuć było takie "puknięcie" więc są dobre.- tylko nie pamiętam czy zmiana temperetury czy wł/ wył. W polonezie to robiłem tak że łączyłem w komorze silnika te przewody razem na lato i było OK (omijałem nagrzewnicę). W e36 m40 tez tak zrobiłem w trasie i było tak git że zimą dopiero przypomniałem sobie o tej "naprawie" bo ciepło nie leciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 ominąć nagrzewnicę to nie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 jak nie ma napiećia na e;lektro zaworach to są otwarte i czy chciał czy nie chciał pomnpuje ciepłe, tak przybajmniej było w e30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 co należy zrobić w takim razie?? Bo nawet jak wyłączona dmuchawa to delikatnie dmucha.. z podszybia.. muszę sprawdzić napięcie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 byc moze kolego komputer padl , ten umieszczony z tylu pomiedzy klima a grodzia, u mnie jak wylacze dmuchawe toslychac jak zamykaja sie klapy nawiewow, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Też mialem ten problem, a najbardziej jak auto kreciłem na wysokie obroty, po takiej przejażdżce ciepłe powietrze leciało, po rozebraniu elektrozaworów i wymianie o-ringów jak ręka odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 robiłeś to sam?? jeżeli tak to jak to zrobiłeś?? Jak wkręcam na obroty leci bardziej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 tak robiłem to sam, jak znajde linki to Ci podesle i wszystko wytłumaczę ale dużej filozofii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) A sprawdzałeś czy masz napięcie na wtyczce od elektrozaworów ?? Proszę link ze zdjęciami jak wymienic uszczelki w elektrozaworach: http://twrite.org/shogunnew/fixes/climate.html#Clean-Repair_the_Water_Valves Aha i taka rada, jak bedziesz to robił to patrz dokładnie na zdjęcia żebyś nie wyrwał sobie tych drucików z ostatniego zdjęcia, one zalane są silikonem, ja troche źle sie za to zabrałem i wyrwałem, ale na szczęście magik z serwisu RTV polutował mi to i działa do dziś Edytowane 27 Maja 2010 przez tomi5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 super! o coś takiego mi chodziło. Zdradź mi jeszcze jakie oringi dobrałeś. Jaka średnica i od czego? Klikam oczywiście pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 o ring wyciagałem stary i w ten sposób dokupowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 To ja się jeszcze podpytam żeby nie zakładać nowego tematu. U mnie ostatnio wariacji dostają nawiewy. Raz wieje raz nie, raz słabo a dzisiaj tylko połowa od strony pasażera. Nie wiem co i jak a mam jechać na Mazury i przydałaby się sprawna klima albo nawiew jakby mi szyby parowały. Rozwiązania szukać w tych elektrozaworach czy to coś innego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 jaką masz klimę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 jeśli chodzi o wygląd panela przedniego to 3 poziome pokrętła 1 od mocy 2 od temperatury po stronie samochodu pod nimi wybór typu "wydmuchu" włącznik od klimy, zamknięcie obiegu i grzanie tylnej szyby To by było na tyle. Jeśli pytasz o jakiś szczególny typ to musisz mi podpowiedzieć jak to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 wracając do teamtu.. naprawiłem elektrozwawory i nic.. Jutro jestem umówiony u naszego kolegi forumowego Czerwonastrzała., Powiedział ,ze powinien to ogarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Problemem głównym z dmuchaniem ciepłym powietrzem są elektrozawory. Obecnie na allegro ktos co jakiś czas sprzedaje zestawy naprawcze (domowej roboty ale są jak oryginały) tzn. spełniają swoją funkcje. Drugim palącym problemem jest panel sterujący klimą ten z pokrętłami Trzecim problemem występuję w mieczu. Zimne luty lub nieumiejętne wpakowanie go przy wyciaganiu filtra kabinowego i mechaniczne uszkodzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.