Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



zdr

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę tu dużo moich postów ale cóż :) w związku z przemyśleniami tematu: http://www.maxbimmer.pl/threads/10804-Klekotanie-po-rozgrzaniu-silnika/page2

zacząłem myśleć o swapie.. I tutaj zmieniłem trochę treść bo już wybrałem silnik.

Mianowicie M42

Więc miło by było gdyby ktoś potwierdził że jedyne czego potrzebuję to silnik i kolektory ( o kasie nie wspomnę ;D)

btw. I jak to się ma do instalacji gazowej.. ostatnio częściej jeżdżę na pb ale na dłuższe trasy załączam lpg z oczywistych względów :) instalacja 2 generacji.. czy będzie problem z przełożeniem? i co z przeglądem później :)

Edytowane przez zdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi kiedyś odradził 1.8is ale nie podał powodu więc nie biorę tego pod uwagę :)

jeśli ktoś wie coś w temacie niech pisze.. w tym czasie jeszcze trochę prześwietlę google odnośnie opinii o tym silniku.. chciałem bym to zrobić przed wakacjami więc niebawem :)

Edit: chyba zdecydowałem się na M42.. Z tego co wyczytałem będzie pasowała przepływka, skrzynia itd..

Więc rozwińmy czego potrzebuję? Silnik + Kolektory na pewno.. pytanie czy będę musiał zmieniać kompa lub coś z instalacji? Ogólnie niby nie jest to zbytnio problemowy swap :)

Edytowane przez zdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę węższy temat bo jakoś mniej postów :) no ale nie pali się więc gdyby coś to pisać..

w sumie znalazłem już u mnie w mieście auto co graniczyło z cudem.. coupe anglika.. z 95r.. a m42 był chyba do 96 włącznie ładowany.. 2400 chce za niego.. coś by może stargował.. a wtedy przełożył bym też skrzynie, miał bym kompa itd.. a reszta rozsprzedać , buda na złom bo pognieciona lekko :)

Edytowane przez zdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja cos napiszę - może odradził Ci IS'a bo krązy stereotyp, że lipa z częściami, ale to zwykłe bajki, silnik montowany głownie w coupe więc może dlatego krąży takie gadanie.

Może i tak kiedyś było ale dzisiaj coś poprostu zamawiasz i jest.

Z IS bedziesz miał najmniej zabawy bo zmieniasz z R4 na R4 a juz R6 to gruba robota.

PS daj fotki tego angola, może warto czasem wziąsć całą budę, nigdy nie wiadomo co sie przyda - wnętrze, elementy blacharaskie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacha to raczej się nie przyda nikomu, wnętrze pojadę oblukać to dam znać. Ogólnie ja mam sedana więc mnie tam raczej mało będzie interesować chyba że jakieś straszne duperele typu jakiś przełącznik czy popierdółka :)

Lukałem teraz na allegro.. wiązki do is'a.. koleś podkreśla że od europejczyka tzn że różnią się? Bo wtedy ta z angola też się nie przyda.. a nie wiem czy od M40 przypasuje.. temat wałkuje już kilka godzin bez przerwy i w sumie znalazłem same pochwały.. co do zonków jakie wczytałem.. ktoś pisał coś o układzie zapłonowym.. że coś tam nie pasuje.. ja ogólnie jestem zielony w mechanice więc muszę jeszcze klika dni postudiować co może być tak a co inaczej ;D

Kurde nie wiem czy to ważne.. ale.. co jest z immobiliser-em? Ja nie mam a w tych m42 chyba tak :)

chociaż nie wiem czy to ma coś wspólnego.. z moim planem..

Jedno wiem że później wszystko dokładnie opiszę bo widzę że nie jestem pierwszy ale nigdzie nikt tego konkretnie nie opisał.. stąd też ja muszę was męczyć ;p

Edytowane przez zdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...