Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

-Przebieg to niezła fantastyka

-Troche kondoniarski wydech

-strona kierowcy chyba po jakiś przygodach zwłaszcza przedni błotnik

ale wygląda przyzwoicie ... tylko M30B30 w gazie 2 generacji to będzie troche muł , seryjnie było 188KM na tej zwężce to tam moze ze 150KM zostało to troche mało jak na taką bude

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech ci się kolego nie wydaję, że z e32 za 4000zł będzie wszystko ok, jak będziesz ją brał to zostaw sobie +/- 2000zł na niespodzianki...

"bdb jak na swój wiek" - fajny tekst, bardzo jednoznaczny :), czyli tzw jak na chwile obecną kaszan ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuci blos i bedzie git :) Motor wystarczy do bezpiecznej,dynamicznej jazdy ale scigania nie bedzie. spalanie LPG w granicach 20l. W tej cenie jesli silniczek zdrowy,zawiecha nie wybita i ogolnie autko jak wlasciciel reklamuje to zaproponoj mu 3700zl i wes za gotowke. Napewno compacta pogonisz za wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felg tak latwo nie wstawisz bo ET nie podpasuje :) na twoim miejscu poczekalbym i po sprzedazy compacta dopiero rozejrzal sie za jakims e32,e34. w tej cenie naprawde mozna wybierac. A w tym co pokazales nie ma zadnej rewelacji.Ani kolor ,ani jakies skorki,ani felgi. Napewno sprzedaz e36 w leprzej cenie jak wystawiona e32 a wtedy mozesz poszukac czegos drozszego,w ladniejszej kondycji z ciekawsza opcja,pomysl bo nie warto sie podpalac i to jeszcze na M30B30. jak chcesz R6 to szukaj M30B35 - spalanie to samo a radocha z jazdy naprawde nieporownywalna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ja mam e32 3.0 gaz i to jeszcze nie wydaje sie byc dobrze wyregulowane, ale wydaje mi się, że nie ma co narzekać mimo wszystko - z odrobiną wyobraźni można szybko przemieszczać się z punktu A do B :) ale oczywiście to ścigać to się można jedynie ze wskazówką poziomu paliwa :) No i mnie 20 nie pali... srednio wychodzi z 16, ale większość jazdy jest po wrocławiu.

A co do samego auta - po samych zdjęciach (jak to zwykle bywa) nie bardzo cokolwiek widać. Faktem jest, że pojechać i zobaczyć zawsze można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg x 2 ,

89 jak po przejściach to uważaj na blachę, mogę się założyć że drzwi i progi już ruda dawno zaatakowała,

zawieszenie też pewnie wymaga poprawek, wydech podobnie,

fotel kierowcy na bank wytarty,

E34 2,5 w mieszanej bierze 12 gazu, więc spodziewaj się 15-20,

skoro nie masz min 1000-2000 na start to lepiej sobie daruj....

w compakcie wiesz co jest a tu będą same zagadki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goscia mail jest powalający " gangster525@o2.pl "

poza tym .. znajomy mial 730 wcale to nie jechalo tak jak trzeba ogolnie wg mnie te 12 zaworowe nie jechaly ani ta 730 ani e34 520 i 525...

piękne alukopłaki u pana gangstera525 widze:)

Co do przbiegu trafiaja sie takie samochody ale watpie ze akurat tu jest prawda ... moj ojciec mial od zawsze Omege A 89 rok stan techniczny gdy sprzedawał pol roku temu kuzynowi perfekt i przejechane 180 tys :) to byla perełka... ehh ... przed sprzedaza umyłem babke wjechalem pod milenijny to nikt tam nie mogl uwierzyc w to co widza :) Omega A w takiem stanie ? :D przecierali oczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie wg mnie te 12 zaworowe nie jechaly ani ta 730 ani e34 520 i 525...

trochę się zapędziłeś :/ katalogowo M20B25 jedzie lepiej nić M50B20 więc nie mów, tak samo możesz powiedzieć że M50 nie jechało w E34, idąc tym tropem tylko 5 litrów się nadaje :/ a co ma powiedzieć właściciel 518 , :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że czas się zatrzymal?:)wlaściciel powinien zmienić maila na gangster730@o2.pl-w końcu awansowal:)chyba,ze juz zajęty...żeby totalnego ot. nie robić-e32 za tą cenę i realnośc przebiegu-nie wierzę:)

aha-na moje -6,5 w piksach to pierwsze zdjęcia auta byly podkrecane w "szopie"-glownie kontrast;czy mi się wydaje,czy to zdjecie jest mega kiepskie,że tylna klapa jest średnio spasowana?

Edytowane przez Wilkov
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korni8808 sprawdz to swoje prawie 300koni i 400Nm. bo moze cos ucieklo albo jest nie tak skoro lipa dla ciebie.(7.4s.-100km/h --potem tez przyzwoity ciag)No chyba ze cale zycie ganiales autami co zjezdzaja w osiagach pon.6s. dlatego takie odczucia do e32

M30B30 mialo niewiele ponad 9s. do setki wiec do normalnej-dynamicznej jazdy wystarczy biorac pod uwage pojemnosc i Nm wiec co z tego ze do 100km/h ma 9s. jak przy wyprzedzaniu zredukuje do 3-4biegu i tez pojedzie.Wiec nie powiem ze to powoz z kucykami jak to nazwales. Żartem tez bym nie nazwał!!!

E32 mimo wizualnych gabarytow jest lekkim samochodem(w motorach M30 -1600kg)

Zrozumialbym komentarze wzgledem ludzi co mysla ze maja M40 na gazie a twierdza i szumia jakie to torpedy mają, nie zgodze sie jednak ze silniki M30 czy wogule bmw e32 nie ma wystarczjacych osiagow do klasy i przeznaczenia auta. Malo Ci to kup sobie japonca M3 albo e34 540 manual ,czy m5 albo napraw swoje e32 740,jest jeszcze opcja zebys nie chojraczyl po wekendowym alko z zabawnym kozaczeniem ze nawet 740 slabo idzie<---ostatnim nie oceniam-czysto hipotetyczna wypowiedz!!!!!!

Juz jeden taki byl z 750 e32 co od mojego AcSa M30B30 wpierdziel dostal dwa razy w skarbim<---pisze to bo nie wierze ze moje mody w aucie pozwolilyby mi zblizyc sie osiagami do takiego potwora jeszcze ze 750 to automat i zbyt wiele pomylek w sprincie kierowca popelnic nie mogl;p

Wiec sam widzisz ze " powoz z dwoma kucykami" tez da wiecej radochy swoimi zartobliwymi 190 koniami jak przecietny samochod---takie moje zdanie.

Moze i to cie rozdrazni ale albo masz slabe wyczucie zartu(pisze o 190koniach) ,albo ego i syndrom duzej mocy kaze ci smiac sie z "tak slabych osiagow i parametrow",albo tak jak juz pisalem-na codzien ganiasz bolidami co plomby wyrywaja z zebow to przepraszam ze jako pospolity szarak(jeden z setek jak sie domyslam) nie rozumiem ze auto ktore setke katalogowo zwija w 7sekund "ch**a robi".

Rozumiem ze masz prawo miec swoje zdanie ale licz sie z kontrargumentacja i wierze ze jestes na tyle inteligentna osoba ze zrozumiesz glebie tego co napisalem zamiast zaraz poczuc sie urazonym czy atakowanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PIOTR napisałes "katalogowo M20B25 jedzie lepiej nić M50B20" nie mozna porównywac 2.5 do 2.0 :) ja mowie o 12 zaworowcach z danym silnikiem wiec porownajmy m20b20 i m50b20 i tak samo z m50 :) nie wiem czy te egzemplaze ktore kupowalem byly felerne ale wcale na mnie wrazenia nie zrobilo to ani 2.5 ani 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ;] dajcie komuś kto jeździł 1.4 "najsłabsze" e32 730 ;] on będzie potrafił podać różnicę ;) poza tym :) na naszych drogach to trzeba po prostu potrafić jeździć ;] nawet 1000 koni nie pomoże ;]

"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Ja się troche z Korni'm zgodze , niestety ale po pewnym czasie uzytkowania auta bez róznicy czy ma 150 / 200 czy nawet 300KM zaczyna się wydawać , ze to auto słabo jedzie

wiem po sobie , na poczatku po kupnie to było ... jaaaaaaaaaaaaaaa ale zapierdziela :D a teraz to tak jezdzi juz normalnie poprostu trzeba się przejechac jakims słabszym autem potem wrocic

do E32 i wtedy znowu czuć róznice :D niestety ale apetyt rosnie w miare jeżdżenia

Jesli chodzi o ten egzeplarz z linka to po fotkach on wyglada przyzwoicie moim zdaniem , poza tłumikiem i tym błotnikiem to tam sie zbytnio nie ma do czego przyczepić , ja nie jestem

w stanie na podstawie tych kilku małych fotek powiedziec co tam było (jesli było) uszkodzone.

Martwi mnie jedynie ta instalacja , poprostu taka zwężka na dolocie sporo obniża moc.

A takie gadanie że tam jest 190KM to juz mnie kompletnie rozwala , tyle to ona miała 20 lat temu jak wyszła z fabryki , dołożona zwężka na dolocie + konie ktore się rozbiegły przez ten czas

mogą niestety dać przykry wynik na hamowni dlatego zakładam ze tam wiecej jak 150KM nie ma ...

Nie jeden już zaliczył zdziwko na hamowni , ze jak to panowie przecież to auto powinno mieć prawie 200KM a w rezultacie wyskoczyło 150KM ....

Najbardziej podobają mi się garażowe rzeźby gdzie ludzie się namęczą zeby przełozyc M50B25 do E30 po czym na hamowni wynik 130KM .... poprostu dramat

Dlatego takie gadanie ze ta beemka ma w papierach 190KM a tamta 300KM kompletnie ni jak ma sie do rzeczywistosci

Moim zdaniem , warto się nią zainteresować tylko dokładnie obejrzeć , ale zdecydowanie się targować i brać ją za gotówkę a nie na wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przeczytałem wszystkie posty i każdy wiadomo ma inne zdanie... komuś wystarczy 1.6 komuś innemu 3.0 to mało ja jestem skromnym posiadaczem compacta 1.6 jezdze nim rok ale apetyt rośnie i chciało by sie powozic czyms wiekszym (wygodniejszym) każdy tez chwali swoje :) compact zrobił się dla mnie za mały ostatnio za mna chodzi e32 wszędzie je widze i mi sie bardzo podobaja chcę zostac przy marce

Auto z linku oglądałem osobiscie całkiem całkiem na żywo się prezentuje jest dosyc zadbana problem który został stwierdzony podczas oględzin to ze przy zmianie biegów gwałtowne puszczenie sprzegłą to słychac taki jak by stukot nie wiem co to moze byc jakis krzyzak podpora czy cuś karoseria w miare wygladala jak na 89r ma pare jakis rysek itp cena taka sobie może faktycznie za gotówke można sie przyjzec ale niestety nie wyjme z kieszeni dzisiaj 4tyś :) gdzie moja strzała stoji nie sprzedana jeszcze..

Będe spokojnie czekał na kupca jakiś może chętny się znajdzie moje auto to też nie rewelacja ma swoje wady głównie estetyka i zalety i ma swoje lata ale mimo to jest fajne i zawsze pozostaje to ze najlepsza marka to bmw :) więc panowie temat uważam za zamknięty jak dla mnie tego egzemplarza akurat nie kupie :) jak sprzedam swoje to się odezwe i bedziemy myslec nad jakąś inną 7 :) pozdrawiam i miłej niedzieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym tak nie zrobił, przy takich starych autach lepiej jedno kupić (takie, które się chce) i je fajnie zrobić niż "przeksakiwać" z modelu na model, bo w każdym będzie coś do zrobienia, a włożonych pieniędzy nigdy nie odzyskasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...