Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Lijo

Klubowicze
  • Postów

    2 640
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    80

Ostatnia wygrana Lijo w dniu 26 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają Lijo punkty reputacji!

O Lijo

  • Urodziny 14.10.1979

Informacje:

  • Mój samochód
    E30.M52TuB28, E46M47N oba Touring plus s-max 2.0cdti
  • Skąd
    Było DBL, było DW a jest DWR :)

Ostatnie wizyty

6 554 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lijo

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • Very Popular Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat

Najnowsze odznaki

2,9 tys.

Reputacja

  1. 1. Młoda&Forest&Krzyś&Kuba ( 0 miejsc ) 2.kamcio (3miejsca) 3.CzAkSs&Marzena&Jagoda (2 miejsca ) 4. sagui (4 miejsca - na 90% będę 5. Dyziu 4miejsca 6. Szpadyzor71&Mal&Miśka&Maja (1 miejsce) 7. Lijo&Amelka&Aleksandra (2 miejsca)
  2. Cześć! Kupię czytnik navi BMW Mk4 tel 696 024 537 Pozdr Lijo
  3. Nie wiem jak to jest teraz. Post ma prawie 5 lat. Ale spróbował bym tak samo ale z najnowszą wersją JAVA 😛
  4. Lijo

    Duzy ubytek oleju

    Jeśli nie zostawia oleju na ulicy, nie ma oleju w wydechu, ani w płynie chłodzenia i nie ma CO2 w płynie chłodzenia to zostaje tylko opcja że olej jest przepalany w cylindrze. (czyli może pierścienie, może uszczelniacze zaworów, wypalony tłok). Na początek zmierzyłbym kompresję na każdym cylindrze. (Chociaż teoretycznie to by powodowało nierówną pracę silnika) No przyznam że niezły temat. 3mam kciuki.
  5. www.bmwstore.pl i podajesz siedem ostatnich cyfr z numeru VIN
  6. Ja bym jeszcze sprawdził wszystkie tuleje/wieszaki tylnego dyferencjału
  7. Ja swój oddałem we WRO a gość i tak go ostatecznie wysłał do naprawy bo nie był w stanie kupić pojedynczych końcówek mocy do tego modelu w nie-hurtowych ilościach. No i nie są to już oryginalne części tylko zamienniki.
  8. Zawsze można spróbować pojechać i podać nową moc i pojemność. Ja akurat miałem robione u PUZ'a wiec miałem na wszystko dokumenty.
  9. Jeśli chodzi o wbicie nowego silnika w dowód to nie ma problemu. Po SWAP jedziesz na przegląd techniczny pośredni z dokumentem z warsztatu o wymianie silnika. Tam podajesz nową moc i pojemność. Uzasadnienie wymiany? Diagnosta o to może zapytać. "Brak opłacalności naprawy poprzedniego silnika po awarii tłoka" itp. Upewnij się ze nie ma literówek w mocy i pojemności bo potem to ciężko odkręcić. Po przeglądzie jedziesz do urzędu po aktualizacje danych w dowodzie albo wymieniasz na nowy (ja tak zrobiłem żeby mieć dowód na czysto bez adnotacji)
  10. Ja stałego nie robię ale robię zwykły 😛
  11. Chętnie bym dostał w ręce Twoje lampy bo dalej ustaje przy swoim Jak nie to stawiam piwo P.S. Nigdy nie zdarzyło mi się żeby katalogi BMW źle pokazywały. A schemat wyżej masz po prostu lampę od LCI a tam ewidentnie jest wkład z żarówkami wtykany do lampy. Pewnie na zatrzaski.
  12. No właśnie nie. Wkład lampy się zmienił ale to nadal są zwykłe żarówki. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_1020-tylne-sw-poz-w-bocznej-sciance/i50467/kL/sN/r2009/m08 Właśnie husarię najbardziej lubię. A tak na marginesie to nie pokusiłeś się do tej pory żeby zobaczyć co tam faktycznie świeci? Czy zwykła żarówka czy led? Jak byś był w okolicy to chętnie zajrzę
  13. Nie mówię o grzebaniu tylko o źródle światła. Do tego typu lamp: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_0801-lampa-tylna/i47754/kL/sN/r2003 najlepiej sprawdza się zwykła żarówka a nie żarówka led. Jeśli ma w gniazdach zwykłe żarówki to nic więcej nie zrobisz. P.S. Uwielbiam te lampy. Zawsze jak jade za E60 w sedanie to się rozpływam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...