batman_bmw
Użytkownicy-
Postów
147 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje:
-
Mój samochód
BMW E 36 M52/B28
-
Skąd
SIENIAWA/NORTHAMPTON
Osiągnięcia batman_bmw
Newbie (1/14)
11
Reputacja
-
alternator ma 140A kupilem go specjalnie do caraudio i tych wszystkich monitorow i dziala wszystko bez zastrzezen tylko teraz musze wymienic ten sensorek od walu i jak wspomnial mechanik rozrusznik tez juz swoje przezyl tez tez czeka go wymiana ale to juz na dniach .po wymianie napisze co i jak
-
aku mam ok bo prawie nowy i duzo mocniejszy niz standard bo mam duzo grajacych gratow i dvd ale nawet na starym aku nic takiego mi sie nierobilo , jutro jade na warsztat to mi podepna pod kompa i zobacze co jest grane , stawialem na sensor walu albo rozrusznik ale to sie okaze jutro dzieki za podpowiedzi
-
Witam mam problem z odpalaniem mojej buni a mianowicie rano jak ja odpalam a raczej probuje to mam takie dziwne blokowanie silnika jak by cos za wal trzymalo, to tylko moje takie spostrzezenie ale nie wiem czy to cos w silniku czy rozrusznik , po kilku prubach odpala ale z lekkim trudem , po pracy tzn po okolo 9-10 h jest podobnie ale juz lzej odpala , a i czasem jak dojezdzam do swiatel to jak jest na luzie to gasnie , martwi mnie to dziwne blokowanie przy probie staru rozrusznika slychac jakies dziwne nie metaliczne dzwieki takie gluche ciezko to nazwac , i nie wiem od czego zaczac sprawdzenie co to moze byc , czy mial ktos podobnie ,poradzcie cos dzieki
-
to co podaje katalog to mam na ta chwile ale chce zmienic na bosch super4 i interesuje mnie jak sie one maja w praktyce i czy juz ktos jezdzil na podobnych czekam na opinie
-
Witam mam pytanko odnosnie swiec ,mam zamiar wymienic i chce kupic swiece Bosch super4 to swiece z czterema elektrodami ,wiec pytanie brzmi czy juz ktos podobne prubowal i czy wszystko bylo ok , czytalem na roznych stronach o takich swiecach i jedni chwala a inni nazekaja,podobno niema zastrzezen ale chce sie upewnic , czy moze sie ktos wypowiedziec na temat takich swiec w silniku 2.8 benzyna , wielkie dzieki
-
wlasnie zauwazylem ze moj samochod nie stoi rowno tzn tyl z lewej str ma schowana opone pod nadkolem a prawa str jest wyzej i ma opone ze 2.5-3 cm widoczna stawialem auto w kilku miejscach i zakazdym razem jest tak samo , nawet stojac za autem to golym okiem widac ze prawa str , jest wyzej , zawieszenie kupilem nowe kompletne czy moze byc ze jedna ze sprezyn jest o innej twardosci , bo juz sprawdzilem i sa obie zalozone tak samo , moze zalatwie inne sprezyny i podmienie i zobacze co sie bedzie dzialo
-
opny to 225/40/18 a gwinty mam z regulacja na kielichu na 4 sruby strona takie jak na foto ponizej po zmianie bylo ustawiane w warsztacie i podobno mialo byc ok ale podjade jeszcze raz niech mi to sprawdza bo kupilem nowe opony Yokohama Parada ale narazie ich nie zaloze mam zalozone uzywane aby sprawdzic co sie stanie
-
witam ,musze to napisac i sie poradzic bo jak zobaczylem moje kola z przodu to bylem w szoku , mianowicie chcialem zdjac kola z przodu i zalozyc na tyl nastepnie wjechac na rolki i kolysac autem na rozne sposoby aby sprawdzic co doprowadzilo moje opony do takiego stanu jak na fotkach wyzej i tu jest zonk ,,, moje kola w porzodu wygladaja podobnie jak z tylu tyle ze jeszcze nie strzelily ale druty byly juz na wiezchu nie na srodku ale w takim samym miejscu jak z tylu czyli po wewnwtrznej stronie w niejscu jak sa napisy i rozmiary opon i tez nie widac zeby o cos ocieralo , zalozylem wczoraj komplet uzywek na wszystkie 4 felgi bo nowych szkoda i pojezdze chwile i sprawdze czy bedzie sie dzialo tak jak z poprzednimi , powiedzcie czy moze to byc od agresywnej jazdy , jezdze do pracy sam i niemam obciazenia , czy moze po zmianie zawieszenia na sportowe zle ustawili mi kąty i to jest przyczyna , pomocy bo zachwile nie wyrobie na opony , wszelki informacje moga sie przydac ,,,dzieki
-
napewno beda pasowaly tylne od coupe nie wiem jak z przodem ale podejzewam ze nie bedzie problemu ale tyl na bank bo zmienialem u kolegi i zalozylem od coupe do cabrio i jest ok to dzis
-
500zl za remont 1.8is to chyba nierealne mowa chyba tylko o samym mechaniku ja planowalem zrobic remont 1.8i i zamiast tego po wyliczeniu kosztow za czesci i robocizne taniej wyszlo zrobic swap i kupilem inny silnik a przelozylem go sam koszty byly minimalne
-
jak juz chcesz cos dobrego ,zobacz te mozesz je kupic po promocyjnej cenie bo w tej chwili sa o 100f tansze i sprzedawca jest z niemiec mialem taki zestaw w mojej poprzedniej bmw 325i coupe i bylem zadowolony nie sprawialy zadnych klopotow na pusto jak i zaladowany jezdzilem na tym zestawie do pracy na codzien jak i na dalekie trasy typu U.K -POLSKA i bylem bardzo zadowoly ale coupe sprzedalem i teraz robie sedana zobacz sobie ten zestaw i poczytaj o nim Adjustable 92-97 BMW E36 M3 3 Series Coilover Coilovers Suspensions Damper kit | eBay
-
tak zrobie ,przeloze kola z przodu na tyl rozmiar opon jest ten sam ,i bede obserwowal ,zobacze co sie bedzie dzialo ,pojade na rolki jak do hamowania auta i sprawdzimy wczasie ruchu czy gdzies obciera , dam znac za niedlugo czy cos wyszlo z mojego szukania
-
powiem ze czasami jak mialem pasazerow to na ostrych łukach bylo slychac jakies lekkie tarcie ale po zdjeciu kół nie ma sladu po jakim kolwiek tarciu , zastanawialem sie czy moze jak zaloze nowe opony to dolozyc jakis waski dystans np 5-7 mm moze to cos pomoze i zlikwiduje ewentualne tercie opony ,nie wiem co zrobic bo jedna opona kosztowala mnie ponad 100 funtow i szkoda by bylo ja zachwile wyzucic do smieci jak te wczesniejsze bo protektor bym prawie jak nowy tylko zostala rozcieta na boku jak widac na foto wyzej i narazie ma dwie zapasowki w orginalnym rozmiarze 15 a zniszczone opony to 18 cali ,od zakupu auta bylo wszystko ok dopiero po zmianie zawieszenia a dokladnie po pol roku jazdy tak mi sie zrobilo i do dzis nie wiem co to moze byc
-
tez mi sie tak wydaje ale wolalem sie upewnic bo mam na oku wydech orginal z M3 tylko mnie martwi czy dlugosc tych dwuch rur co sie skreca razem z katem jak taka sama jak w 2.8i ale zdaje sie ze tak wiec chyba zaryzykuje i kupie ewentualnie cos sie potnie cos pospawa i bedzie musialo pasowac
-
to sa dwie rozne opony mowa o firmie bo rozmiar ten sam kupione zupelnie w innych miejscach i nigdy nie parkowalem na kraweznikach od zmiany zawieszenia bo poprostu nawet na te niskie byl problem aby na nie wjechac tak auto nisko siedzi ,moglo by to byc od dojazdow do kraweznikow ale to przetarlo sie od wewnetrznej strony kol wiec nie ma szans otrzec tego o kraweznik niestety niemam wiecej fotek tych opon bo zostaly zdjete na wulkanizacji bo musialem zawiesc felgi do prostowania ale i tam sie zastanawiali jak to sie stalo ze obie tak samo sie rozlecialy