Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E34-Patryk

Użytkownicy
  • Postów

    3 471
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana E34-Patryk w dniu 3 Marca 2014

Użytkownicy przyznają E34-Patryk punkty reputacji!

O E34-Patryk

  • Urodziny 27.03.1983

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 & e30 coupe projekt, honda CRV, focus
  • Skąd
    Lena/Norwegia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia E34-Patryk

Newbie

Newbie (1/14)

276

Reputacja

  1. A ja ostatnio na trasie 20 km zrobiłem 3.9l/100 km. Oczywiście komp zawsze trochę kłamie, jak pokazywał 5.6 średnie z 1100 km to po zalaniu pod korek policzylem i wyszło 5.9 W E39 z M52B20 najniższy wynik jaki osiągnąłem to 6.5, ale w trasie do Ystad, gdzie właściwie poza Oslo i Göteborg 'em to lecisz na najwyższym biegu i niemal nie skrecasz.
  2. Jak w temacie potrzebuję trochę gratów do E30 cabrio. Najlepiej z okolic Kłodzka, ale w razie czego do Wrocławia też może ktoś po nie podjechać. -Maska przednia ładna, -błotnik przedni prawy ładny, -lampa prawy przód, -gril -2 zderzaki m-technik2, -ćwiartka tylna lewa, albo poszycie blotnika, ewentualnie sam narożnik gdzie przychodzi lampa.
  3. E39. Zacznij od tego, że e60 z początku produkcji jeszcze miały jakieś problemy z elektroniką, a e39 z końca produkcji juz na pewno była poprawiona i do tego super wyposażona. Utrzymanie zapewne tańsze w przypadku e39.
  4. Ja tylko nie rozumiem sprawdzania cewek poprzez przełożenie na inny cylinder. Zakładałeś nowe świece? Świeca po rozgrzaniu może inaczej działać niż kiedy jest zimna, podobnie z cewkami. Najlepiej zmień świece i pożycz SPRAWNĄ cewkę, którą możesz założyć w miejsce tej którą podejrzewasz o złą pracę. Ostatnio wymieniałem znajomemu świece które wyglądały na ładne, a jedna po rozgrzaniu miała przebicie i autko kulało. Powyżej 3 tyś.obr.to nic dziwnego, że chodzi w miarę normalnie pomimo problemów z zapłonem. P.S. świece NGK 2 krotnie zdarzyło mi się kupić felerne jako nowe... NIe doczytałem, kasowałeś błędy po wymianie czujnika położenia wałka?
  5. Prawda jest też taka, że nie każdy odbiera tak samo każdą barwę światła. 4300-5000K to światło białe, 6000K to juz niebieska poświata. Ale pisanie że 4300 to jest to samo co zwykła żarówka to nieporozumienie. Zwykła żarówka to 2500K, halogen ok.3000K. Najlepiej jak sam przetestujesz na czym Ci się jeździ najlepiej.
  6. Co? Miałem różne ksenony i 4300 jest najlepszą opcją! Jesli komuś zależy na jasnym świetle to właśnie 4300 jest najbardziej białym światłem. Im wyżej tym bardziej niebiesko co w nocy, a już tym bardziej w deszczu utrudnia jazdę. W tej chwili mam założone 6000K, bo przez pomyłkę kuzyn mi takie wysłał. Od razu kupiłem 4300K, bo na 6000 się nie da jeździć.
  7. Pierwsze sprawdziłbym uszczelniacze zaworowe, większość mechaników chce zrzucać głowicę do wymiany, ale nie jest to konieczne, wystarczy kompresor, odpowiedni sprzęt i trochę wiedzy. P.S. norma 1l/1000km to lekka przesada, dym za autem jak z trabanta...
  8. Ten zderzak jest z ABS'u więc nie pęka przy każdym oparciu o krawężnik, ja miałem taki zamiennik w E39 i obdarłem go kilka razy mocno o "leżącego policjanta" (gleba) , nic nie pękło, zdarło trochę materiału i tyle. To nie żywica, która się rozlatuje przy każdym dotknięciu do czegokolwiek. Co do spasowania była lipa, mimo kilkukrotnego rozbierania, wycinania wlotów powietrza itd., ale E46 może będzie lepiej pasowało.
  9. dokładnie, od początku tematu byłem pewien, że kolega chce polerować głowicę. Odkąd pamiętam zawsze nazywaliśmy głowicę czapką. Większość mechaników mówi, że trzeba "rwać czapkę" jak głowica jest do zdjęcia. Pokrywa zaworów to dekiel.
  10. Ktoś zebrał parę filmików na jednego kretyna, niech gościa w końcu zatrzymają: Seryjny pirat w BMW! Zobacz jego wybryki - Autokrata.pl
  11. "Po tuningu w Niemczech" zapomniał dodać "tureckim". Ten czerwony gril dodał kilka koni, zdecydowanie...
  12. Czasem po Twoich wypowiedziach zastanawiam się jakie masz kompleksy. Po pierwsze takie 645 w Norwegii kosztuje średnio 400tyś.kr, a więc nawet ponad 200tyś.zł, po drugie nie wiem o co Ci chodzi z porównywaniem cen, pisałem że nie wiem ile w Polsce jest warte takie auto, wiem ile tutaj i tu warto by było kupić nawet za 2-3 razy tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...