Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. dowiedziałeś się bo mam to samo
  3. Ostatni tydzień
  4. 2rok

    Podstawa filtru M50

    a tam powinna byc jakas zaslepka? lub jakis czujnik? czy to odplyw oleju z zawora zwrotnego i nic nie powinno tam byc? gdzies w tych okolicach ucieka mi olej i nie wiem czy czujnikiem obok czy uszczelka podstawy filtra oleju czy przez zawor zwrotny ;( pomocy!?
  5. Siema wszystkim, mam pewien problem z moją BMW E39 535iA w gazie. Wyrzuca mi błąd z trybem awaryjnym skrzyni, w tym samym momencie zaczyna bardzo szybko mrugać ikona akumulatora na czerwono, tak jakby kostka od ikony nie stykała (nie wiem jak to lepiej wytlumaczyć) Muszę zgasić silnik, poczekać aż zgaśnie powiadomienie trans fail safe prog i dopiero odpalić, po tym zabiegu jest git na parę kilometrów. Dzisiaj mierzyłem napięcie akumulatora na zgaszonym i odpalonym silniku, przy zgaszonym jest cos ponad 12,5 a przy odpalonym ponad 14,3 z czego przed tym jak wywaliło ten błąd napięcie skoczyło aż do 18V i potem z powrotem wróciło do normy. Parę miesięcy temu spaliło mi kable od systemu nawigacji po wjechaniu w dziurę, kable niedawno zlutowałem i jak na razie nic się nie spaliło (Navi kupiłem nowe MK4). Skrzynia przeszła serwis olejowy niedawno i ogólnie nie robiła ani nadal nie robi żadnych problemów przy zmianie biegów, wszystko płynnie chodzi. Alternator, regulator napięcia i akumulator nie był wymieniany. Ktoś wie o co chodzi? Pozdro dla wszystkich forumowiczów!
  6. Wcześniejsza
  7. Becior

    Najt Luty 25.02.2024

    Kiedy jakiś najt, tyle czasu już minęło
  8. Matid

    Przelewanie paliwa

    witam mam ten sam problem w e61 też wymieniłem pływak pompe bak ale nadal nic. doszłeś może do tego co tam było?
  9. Witam, Mam F25 z 2010 2.0 D, automat. Kupiłem rok z Niemiec i tak. Wymieniłem rozrząd, filtry, regeneracja turbiny i olej w skrzynce rozdzielczej. Misa skrzyni biegów wydawała się świeża więc nie zmieniałem oleju w skrzyni biegów. Od samego początku czułem to lekkie falowanie obrotów, a raczej skrzyni czy napędu przy jeździe z jednostajną prędkością najbardziej odczuwalną przy niskich obrotach. Co ciekawe obserwowałem kilka razy i nie zauważyłem żeby falowała wskazówka obrotomierza. Tylko skrzynia biegów tak jakby "kołysała, falowała". Na trybie sport było to mniej odczuwalne ale myślę, że to przez podwyższone obroty. Z czasem zaczęły się też szarpnięcia, a ostatnio przy zmianie biegów bardziej odczuwalne. Klapki faktycznie wywalone, ale z tego co kojarzę to przed ich usunięciem też było to "falowanie". Ostatnio słychać było lekki stukot jakby spod skrzyni przy zimnym silniku i wrzuceniu biegu czy to "D" czy "R". Tak z 3-4 razy (nie regularnie) .Brak jakiś komunikatów poza tym, że ostatnio zaświecił się check i wyszedł błąd P0101. W niezależnym serwisie BMW powiedzieli, że to krzywy wał przedni, ale mój mechanik to wykluczył. Obstawia konwerter skrzyni biegów, ale nie było to takie pewne więc z tym jeździłem - do dzisiaj. Żona ruszyła i po kilkudziesięciu metrach po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu auto zgasło. Samochód zapala normalnie i równo pracuje na "P" lecz po wrzuceniu biegu "D" lub "R" gaśnie. Proszę o pomoc.
  10. Kochani potrzebna pomoc dla brata naszego Klubowicza. Bardzo prosimy o wsparcie. Z góry dziękujemy ❤️❤️❤️ https://zrzutka.pl/hebp8f?fbclid=IwY2xjawFXwwpleHRuA2FlbQIxMQABHbTwO3QVgc38vcGw_oB9g0OaMyxufxEI6XMWmYK8fsN3tm6Biv7zsdLi7g_aem_AOJ1Xzoni-LmoJv5IGnffw
  11. Można by ogarnąć Najt we wrześniu i zebrać to co kto ma do oddania. Tu prawie nikt już nie zagląda, może wrzucenie na Klubowy FB będzie miał więcej odbiorców.
  12. Wrażenia z jazdy zapewne ciekawe
  13. Ori kiera wyleciała... na jej miejsce Naba MOMO + kiera MOMO mo.08 (zamsz) + karbonowy panel sterowania od Nutron Pro Moto. Aby zadbać o kiere śmigać będę tylko w rękawicach - wleciały OMP KS-4. ...jako ciekawostka powiem, że całkiem inny feeling z jazdy - ręka nie ślizga się po kierownicy, jest jak przyklejona rzep
  14. Hej, Prawdopodobnie padł mi moduł sterowania wentylatora ponieważ wentylator się nie wyłącza nawet po wyjęciu kluczyka. Na tą chwilę odpielam wtyczkę i go dołączyłam by nie chodził w o ogóle i mi nie rozładowywał aku. Chciałabym to wymienić sama. Udało mi się znaleźć zamiennik sterownika. Moje pytanie jest czy muszę ściągać wisko i radiator by się dostać do obudowy tego wentylatora by podmienić moduły , czy łatwiej byłoby mi ściągnąć zderzak i dostać się tam od przodu ? Będę wdzięczna za rady . Pozdrawiam Magda
  15. Cześć Jestem posiadaczem e46 przyjaciela w wersji indyvidual i mam problem ze znalezieniem nazwy/kodu koloru skóry. Są to sporty w kolorze szarym (boki foteli ciemny szary a środek jasny) Ps Jak coś poczułam Vin WBAEV11020KK54032 Może ktoś pomoże
  16. Witam, przyczyną jest rozrusznik. Uderzanie metalowym prętem w rozrusznik sprawia że odpala. Dziękuje za podpowiedź.
  17. Poszukuje wtryskiwaczy do e60 od 530d 218KM oraz automat 6hp26 Ktoś coś? Można napisać tu albo 667772776
  18. Jak zakodujesz to wtedy będzie tak jak być powinno👍
  19. https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/akumulator-exide-agm-startstop-ek800-80ah-800a-en/ wiem tego mimo wszystko zakodowałem jak należy
  20. Jeszcze nie. Dziękuję za podpowiedz sprawdzę i dam znać.
  21. Witam, ok. rok temu zakupiłem bmw e60 520d, m47 z 2007r. rzadko nim jeżdżę. Zazwyczaj odpalał za pierwszym razem zdarzało się że czasem za drugim, zawsze słychać kliknięcie po wciśnięciu guzika start/stop. Niedawno po przejechaniu ok. 40 km. i zgaszeniu na ok. 30min. musiałem 3-4 razy wciskać guzik aż odpalił. Ostatnio na stacji paliw nie chciał odpalić robiłem z 15 prób aż zapalił. Teraz stoi w garażu i nie odpala tylko słychać kliknięcie przy każdej próbie. Czasem na zimnym silniku odpali ale po zgaszeniu i ponownej próbie już nie odpala. Czy mają Państwo pomysł co to może być ? Przy wciśnięciu guzika za każdym razem kontrolki się zapalają i gasną zostaje check engine.
  22. Kupię kratkę nawiewu do E36 z klimatyzacją, jak na zdjęciu. Tel. 693 656 900
  23. Kupię pilnie kierownicę serducho do E36. Tel. 693 656 900
  24. Aktualne modyfikacje... 1. Na pierwszy rzut wpadła carbonowa gałka zmiany biegów OEM Ford Performacne: 2. Następnie rarytasik w Europie - DriftStick OEM FORD, elektroniczny hamulec ręczny jednocześnie odłączający przedni napęd - MEEEGA zabawka 3. Później przyszła pora na lekką glebę... sprawdzony zestawik (m.in. przez Rusha) sprężyn H&R 4. Dla poprawy brzmienia wpadł filtr K&N 5. ...oraz przy okazji "paczka" olejowa: - olej AMSoil 5W50 - filtr oleju K&N, - płukanka silnikowa MillersOils - magnetyczny korek oleju MOUNTUNE. 6. Na ostatnią gwiazdkę Mikołaj przysłał mi fotele MOMO Start, zamontowałem je na bocznych mocowaniach MOMO i dolnych Wiechersa 7. Upolowany i zamontowany aluminiowy dolot ulubionego tunera Fordziarzy - MOUNTUNE 8. ...następna rzecz od MOUNTUNE - zawór upustowy turbiny (robi fajne PSSSSSST) 9. ponownie MOUNTUNE i tzw. HARD PIPE intercoolera Na razie to wszystko, chodź plany są - będę się chwalił jak zamontuję
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...